Fast det är ju supervanligt i Sverige. Folk ligger i mitt- och vänsterfil istf att ligga i högerfilen för den kanske försvinner eller nåt. Om 4 mil.
Jag ligger i högerfilen om hastigheten är <70 km och det passar körplaneringen bäst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är ju supervanligt i Sverige. Folk ligger i mitt- och vänsterfil istf att ligga i högerfilen för den kanske försvinner eller nåt. Om 4 mil.
Oj. Det hade jag Aldrig gjort. Snacka om farlig körning.Men vad spelar det ens för roll? Det hör ju knappast till vanligheterna med en mittenfil ens. Om högerfilen är tom är det väl bara att byta fil om man har så jävla bråttom.
Inte lika säkert som om jag legat och häckat 30 km under hastighetsgränsen i vänsterfil. Det sätter jag en arm på.
Jag blev irriterad att du lättvindigt skriver "Men alltså. Läs om. Läs rätt."Men va?
Du ska ju ligga i högerfilen, alltid! Om du inte kör om.Jag ligger i högerfilen om hastigheten är <70 km om det passar körplaneringen bäst.
Då får du nog läsa igen är jag rädd. Dina fördomar om vad du tror att jag skriver förstör nog förståelsen av mitt inlägg misstänker jag.Kolla vad jag svarade på, jag skriver ett svar med relevant argumentering som definitivt är svar på inlägget jag citerar och får läs om/läs rätt som svar och du anmärker på mitt inlägg? Kanske du ska kolla varför jag svarar som jag gör.
Du ska ju ligga i högerfilen, alltid! Om du inte kör om.
Ja, men det diskuterades ju motorväg.Om hastigheten är under 70 km/h får man ligga i båda filerna.
Men varför inte förklara vad jag missuppfattat, istället för att vara oförskämd? Hur ska du kunna bli bättre på att uttrycka dig och jag bättre på att förstå dig när missförstånd resulterar i oförskämt "Men alltså. Läs om. Läs rätt. "Då får du nog läsa igen är jag rädd. Dina fördomar om vad du tror att jag skriver förstör nog förståelsen av mitt inlägg misstänker jag.
Det blir liksom omöjligt att argumentera utifrån att du läste inlägget tvärtom mot vad som stod och utifrån det började utbilda mig i trafikförordningen.Jag blev irriterad att du lättvindigt skriver "Men alltså. Läs om. Läs rätt."
Det är ordentligt oförskämt och efter som jag läst ditt inlägg och givit ett seriöst svar så kan jag bara dra slutsatsen att du inte gillade det jag skrivit. Varför inte bemöta det och tala om vad jag tolkat fel istället för att vara oförskämd.
Om du inte gått risktvåan kanske du skulle göra det? Det var otroligt intressant när jag själv gjorde det, och så vitt jag vet är det helt ok att gå den när som helst, även när man har körkort osv. När jag berättade om vad vi gjort där för en av mina vänner som haft körkort länge så blev hon själv sugen på att gå den, hon hade inte gått den då det inte ingått i utbildningen "på hennes tid".Den har jag inte ens gått? Kanske förklarar allt.
Men det är ju där du ska ligga om du är långsammast på vägen, oavsett om du kör maxhastighet eller ej.Jag ligger i högerfilen om hastigheten är <70 km och det passar körplaneringen bäst.
Ja, men det diskuterades ju motorväg.
Men det är ju där du ska ligga om du är långsammast på vägen, oavsett om du kör maxhastighet eller ej.
Jag har inget behov av att förklara igen. Nu har jag dessutom angivit att du tolkar fel. Det borde räcka, annars kommer jag inte längre och det är helt ok med mig.Men varför inte förklara vad jag missuppfattat, istället för att vara oförskämd? Hur ska du kunna bli bättre på att uttrycka dig och jag bättre på att förstå dig när missförstånd resulterar i oförskämt "Men alltså. Läs om. Läs rätt. "
Jag upplever det inte som jag svarade tvärtemot vad du skrev. Och du behöver uppdatering när det gäller trafikförordningen när du försöker uppfostra andra genom att bryta mot den.Det blir liksom omöjligt att argumentera utifrån att du läste inlägget tvärtom mot vad som stod och utifrån det började utbilda mig i trafikförordningen.
Ge dig nu, du är rätt tröttsam alltså.Jag upplever det inte som jag svarade tvärtemot vad du skrev. Och du behöver uppdatering när det gäller trafikförordningen när du försöker uppfostra andra genom att bryta mot den.
Får jag köra halkan igen så! Sjukt kul!Om du inte gått risktvåan kanske du skulle göra det? Det var otroligt intressant när jag själv gjorde det, och så vitt jag vet är det helt ok att gå den när som helst, även när man har körkort osv. När jag berättade om vad vi gjort där för en av mina vänner som haft körkort länge så blev hon själv sugen på att gå den, hon hade inte gått den då det inte ingått i utbildningen "på hennes tid".
Jag kan inte se vad jag tolkat fel och du anstränger dig inte direkt mer än att skriva fel-fel med visst du gör som du vill.Jag har inget behov av att förklara igen. Nu har jag dessutom angivit att du tolkar fel. Det borde räcka, annars kommer jag inte längre och det är helt ok med mig.
Om man helt plötsligt drabbas av sådana behov så bör man inte köra bil på annat än radiobilar på tivoli.