Utbruten: Hur kör ni egentligen?

Kolla vad jag svarade på, jag skriver ett svar med relevant argumentering som definitivt är svar på inlägget jag citerar och får läs om/läs rätt som svar och du anmärker på mitt inlägg? Kanske du ska kolla varför jag svarar som jag gör.
Då får du nog läsa igen är jag rädd. Dina fördomar om vad du tror att jag skriver förstör nog förståelsen av mitt inlägg misstänker jag.

Då får du nog läsa igen är jag rädd. Dina fördomar om vad du tror att jag skriver förstör nog förståelsen av mitt inlägg misstänker jag.
Men varför inte förklara vad jag missuppfattat, istället för att vara oförskämd? Hur ska du kunna bli bättre på att uttrycka dig och jag bättre på att förstå dig när missförstånd resulterar i oförskämt "Men alltså. Läs om. Läs rätt. "

Jag blev irriterad att du lättvindigt skriver "Men alltså. Läs om. Läs rätt."

Det är ordentligt oförskämt och efter som jag läst ditt inlägg och givit ett seriöst svar så kan jag bara dra slutsatsen att du inte gillade det jag skrivit. Varför inte bemöta det och tala om vad jag tolkat fel istället för att vara oförskämd.
Det blir liksom omöjligt att argumentera utifrån att du läste inlägget tvärtom mot vad som stod och utifrån det började utbilda mig i trafikförordningen.

Den har jag inte ens gått? Kanske förklarar allt.
Om du inte gått risktvåan kanske du skulle göra det? Det var otroligt intressant när jag själv gjorde det, och så vitt jag vet är det helt ok att gå den när som helst, även när man har körkort osv. När jag berättade om vad vi gjort där för en av mina vänner som haft körkort länge så blev hon själv sugen på att gå den, hon hade inte gått den då det inte ingått i utbildningen "på hennes tid".

Ja, men det diskuterades ju motorväg.

I inlägget jag svarade på stod ingen hastighet. Jag skrev hastighet i mitt inlägg där jag kommenterade när jag låg i högerfil* så jag förstår inte vad problemet är?

* Problemet är nog att jag inte kan höger och vänster. :p Jag skriver samma till dig som tidigare: jag ligger ofta i vänster fil vid hastigheter <70 km/h då det passar körplaneringen bäst.

Men det är ju där du ska ligga om du är långsammast på vägen, oavsett om du kör maxhastighet eller ej. :)

Haha oj! Jag kan ju uppenbarligen inte skillnad på höger och vänster. :D Jag ligger ofta i vänsterfil om det passar körplaneringen bäst och det är <70 km/h var vad jag menade.

Men varför inte förklara vad jag missuppfattat, istället för att vara oförskämd? Hur ska du kunna bli bättre på att uttrycka dig och jag bättre på att förstå dig när missförstånd resulterar i oförskämt "Men alltså. Läs om. Läs rätt. "
Jag har inget behov av att förklara igen. Nu har jag dessutom angivit att du tolkar fel. Det borde räcka, annars kommer jag inte längre och det är helt ok med mig.

Det blir liksom omöjligt att argumentera utifrån att du läste inlägget tvärtom mot vad som stod och utifrån det började utbilda mig i trafikförordningen.
Jag upplever det inte som jag svarade tvärtemot vad du skrev. Och du behöver uppdatering när det gäller trafikförordningen när du försöker uppfostra andra genom att bryta mot den.

Om du inte gått risktvåan kanske du skulle göra det? Det var otroligt intressant när jag själv gjorde det, och så vitt jag vet är det helt ok att gå den när som helst, även när man har körkort osv. När jag berättade om vad vi gjort där för en av mina vänner som haft körkort länge så blev hon själv sugen på att gå den, hon hade inte gått den då det inte ingått i utbildningen "på hennes tid".
Får jag köra halkan igen så! Sjukt kul!

Jag har inget behov av att förklara igen. Nu har jag dessutom angivit att du tolkar fel. Det borde räcka, annars kommer jag inte längre och det är helt ok med mig.
Jag kan inte se vad jag tolkat fel och du anstränger dig inte direkt mer än att skriva fel-fel med visst du gör som du vill.

Liknande trådar

Relationer Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
15 364
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
11
· Visningar
786
Tjatter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
20 21 22
Svar
436
· Visningar
30 800
Tjatter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderat. Jag gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter