Utbilda sig till domare

G

Gisburne

Tråden kanske ligger fel, men here goes! Finns det någon här som vet hur och var man utbildar sig till domare i t.ex. dressyrkörning, precisionskörning och så vidare? Vad krävs?

Sv: Utbilda sig till domare

Tack, men länken funkar inte, du... :cry:

Ska söka efter Kuskringen och se om de har en ny hemsideadress.

Senast ändrad av en moderator:

Ta kontakt med Gun Hagring som är ansvarig för domarutbildningarna. De ges på Strömsholm (oftas) och det blir nog en ny+fortsättningskurs i vår. Vi behöver bli fler:) kul när någon vill. Maila mig så ger jag dig hennes telefonnummer. Vill inte sätta ut det här....

Jag vill definitivt, men jag undrar ju vad som krävs. Jag har inte gått någon körtränarutbildning eller Hipplogen eller så... Skickar PM!

Prexis! :D Jag sökte på hela webben efter Kuskringen, men den enda infon som fanns tillgänglig då var från 2001 och 2002...

Titta under rubriken "domare". Första namnet på listan är Gun Hagrings och henne är det man tar kontakt med för utbildningar.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 552
Senast: Kakis
·
Juridik & Ekonomi (Tråden delvis inspirerad av Willes tråd om sjukersättning) Om man får godkänt sjukersättning på deltid, t.ex 25 eller 50%. Och om man...
Svar
6
· Visningar
793
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 681
Senast: Lejanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025