Utbetalning av lön?

Lena Furberg

Trådstartare
En person jobbar inom kommunens hemtjänst med början 24 juni. Lönen betalas ut den 26 varje månad. Den lön som kom in idag, 26 juli, är orimligt låg med tanke på timmar och timlön. Hen har heller inte fått lönebesked med posten som visar uträkningen. Hur går det till, när är lönebryt varje månad?
 
Lönen kommer månaden efter man jobbat när man jobbar på timmar i kommunen jag är anställd i. Dvs, antagligen är det bara timmarna som arbetares i juni som är utbetalda.

Hoppsan, tvåa på bollen visst! Eller trea... 😅
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 781
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 845
Juridik & Ekonomi Har en fråga till er allsmäktiga! Jag har huslån, huslånet dras den 25 varje månad då jag fått lön då, dvs så dras det direkt så jag...
Svar
7
· Visningar
1 799
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 729
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp