- Svar: 12
- Visningar: 1 142
A-kassan har dragit in min ersättning. De talade inte om att de skulle dra in den. Jag fick upptäcka det själv och när jag frågade varför jag inte hade fått något så sa de att de behöver information från fk på antal dagar som jag fått ersättning från dem hösten 2022 till 9 januari 2023. Fullständigt obegripligt och jag är arg.
Jag har ju liksom fått akassa både under våren 2023 och i höstas. Så jag begriper inte alls denna jävla kovändning som de inte ens kan förklara för mig.
Så jag ska då behöva sitta i timtal för att nå fk. Orkar fan inte. A-kassan borde rimligen dessutom redan ha fått informationen.
Så Jävla Trött! Fan att man ska behöva hålla på så här. Jag har inte orken.
Jag borde för övrigt reklamera en grej jag köpte för ett halvår sedan och som var dyr men inte fungerar som den ska. Orkar inte det heller.
Jag har ju liksom fått akassa både under våren 2023 och i höstas. Så jag begriper inte alls denna jävla kovändning som de inte ens kan förklara för mig.
Så jag ska då behöva sitta i timtal för att nå fk. Orkar fan inte. A-kassan borde rimligen dessutom redan ha fått informationen.
Så Jävla Trött! Fan att man ska behöva hålla på så här. Jag har inte orken.
Jag borde för övrigt reklamera en grej jag köpte för ett halvår sedan och som var dyr men inte fungerar som den ska. Orkar inte det heller.