Usch! Transport till Italien..

R

ROCKPILER

Satt just och kollade på atg´s sida, sökte på den en gång så stora travhästen Ina Scot...3.000.000 kr hade hon sprungit in..(drygt) Såg att hon blev transporterad till
Italien 2002! Kan det vara slakttransport??? Man blir ju så ledsen...Är det tacken för vad hon gjort? ...

Denna fråga borde nog ligga på travforumet istället, och jag vet inte vad som hände med henne, men det låter ju betydligt mer troligt att hon gick till avel än slakt.

Öh? nej Ina Scot lever har hälsan och producerar föl... sen kuta hon in 20 252 530 kr :p

De som far till italien på slaktranspork registrears knappast på ATG...

Hon bor dessutom i Tyskland, hon är bara registrerad i Italien för att hennes avkommor ska bli italienska... har hon varit i Italien de senaste åren har hon säkert åkt box på fin buss, så långt från slakttransporter man kan komma. :bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara...
2 3
Svar
52
· Visningar
14 958
Senast: QueenLilith
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 229
Senast: cambodia
·
Ekonomi & Juridik För nu ca 4 veckor sedan köpte jag ett jätte fint hoppsto, ville ha en läromästare som jag bara kan sätta mig upp på och hoppa och bara...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
14 724
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Kan någon svara på den frågan? Har haft häst sedan mars förra året, bytte dock häst i början av maj i år och allt kändes så otroligt...
2
Svar
22
· Visningar
3 568
Senast: Lena_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar