usch, jag är skakis än

Sv: usch, jag är skakis än

han fick lite ytliga skrapsår, och ett lite djupare, men fick antibiotika och finadyl?(stavning xD) så han blir förhoppningsvis bra om två, tre veckor :)

jag vet faktiskt inte riktigt, jag han bara precis knäppa loss honom och sätta mig i vagnen och ta två skrittsteg ut, sen flög han i luften av någon anledning, vagnen välte, o då drog han:confused:

Oj. Där ser man hur snabbt deyt kan gå. Tur i oturen får man säga. Hoppas det går bra att köra igen.

Men usch och fy.... TUR att det gick bra ändå! Sånt där vill man inte vara med om!:crazy:
Hoppas det går bra att spänna för igen sedan. Berätta gärna hur det går!

Jag sällar mig till dem som också konstaterar att ni haft änglavakt. Hoppas det går bra att komma igång igen.

vi har tömkört idag utan problem iaf:)

Nu undrar jag om nån vet var jag kan kan vända mig angående försäkring?
Är det min hemma bana eller hästägarföreningen, finns det nån försäkring som täcker vagn(förstörd) och selen som dom fick skära i sönder?

tror stc har en sån försäkring som står för såna saker om det är nån annan än ägaren som kört.

vi har tömkört idag utan problem iaf:)

Nu undrar jag om nån vet var jag kan kan vända mig angående försäkring?
Är det min hemma bana eller hästägarföreningen, finns det nån försäkring som täcker vagn(förstörd) och selen som dom fick skära i sönder?

Finns blankett att skriva ut på STC: s sida för skadeanmälan.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 738
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 410
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 422
Senast: Solstig
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 638

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka