U's Julklappstråd!

SoffiProppi

Trådstartare
Fyra dagar kvar till jul och jag fick min första julklapp igår så tycker det är dags för en julklappstråd! Har ni fått några julklappar än?

Jag har fått massor av choklad från kunder på jobbet :D
Dessutom fick jag två jättefina påslakanset från min arbetsgivare. Hon hade garanterat inte en aning om att jag älskar att ha olika, fina påslakanset och alltid håller utkik efter bra sådana, men det blev verkligen en fullträff.

Firar annars inte jul, ger inte direkt några julklappar och förväntar mig inte att få några. Men ja, jag tackar inte nej till att få saker som antingen är goda eller praktiska.

Jag har fått massor av choklad från kunder på jobbet :D
Dessutom fick jag två jättefina påslakanset från min arbetsgivare. Hon hade garanterat inte en aning om att jag älskar att ha olika, fina påslakanset och alltid håller utkik efter bra sådana, men det blev verkligen en fullträff.

Firar annars inte jul, ger inte direkt några julklappar och förväntar mig inte att få några. Men ja, jag tackar inte nej till att få saker som antingen är goda eller praktiska.

Jag fick också en riktig fullträffspresent av min "arbetsgivare" (har just nu VFU på ett företag, studerar PA-programmet), nämligen en superfin läderhandväska (min förra föll isär för några veckor sedan och min plånbok har inte tillåtit mig att köpa en ny) som innehöll ett par jättemysiga mysbrallor (vem kan få för många par sånna?!), en gaständare från Camel (hur de visste att jag enbart röker Camel och samlar på roliga tändare har jag inte en aning om, har aldrig rökt på jobbet O_o) samt flygbiljetter (inklusive en hotellnatt) till deras huvudkontor i Tyskland :love:. Och då har jag endast varit hos dem i 2 veckor :bow:

Räknas julklappar man köpt till sig själv?:angel:

Köpte The body shops Kalender, ultimate. Så jag har fått en julklapp varje dag nu i december:D

Hahah såklart!

Förra året hittade jag ett så himla fint halsband men samvetet skrek åt mig att inte köpa, det var ganska dyrt liksom. Så på julafton så låg ett paket till min bror under granen. Han öppnade förtjust och hittade i paketet ett till inslaget paket som var adresserat till mig med avsändare från honom, och i det låg halsbandet! Tack brorsan! :angel:

Starkt av dig! Jag kan inte låta bli att slita upp julklappar så fort jag får dem, är såååå himla nyfiken av mig!
Gömde de snabbt i skåpet där ungarnas klappar ligger och gick ut :D En fördel med att ha barn, jag kan inte öppna klappar när dem är med haha. Då måste ju de få också.

Har tjuvöppnat min julklapp från jobbet, vilket bestod av två ljuslyktor ftån iitalla. (Eller hur det stavas. :p)

Fick kombinerad födelsedagspresent/julklapp av sambon vilket var en biljett till Metallicas konsert på Ullevi nu i sommar. :love:

Har fått och öppnat några paket, från farmor ett 500 bitars runt pussel, nerskickat från mamma och familj i dalarna: 3000 bitars pussel av två bröder, ett 3d pussel med eiffeltornet av lillasyster, "selfie -pinne" av mamma å plastpappa (tar aldrig selfie typ). Kommer få en rejäl pannlampa av dom också, och fått en råsaftscentrifug i förskott av mamma. :)
Mina mellandagar är ju räddade ifall jag får tråkigt, massa pussel att bygga :p köpte dessutom ett pussel åt mig själv i julklapp också :angel:

Har fått och öppnat några paket, från farmor ett 500 bitars runt pussel, nerskickat från mamma och familj i dalarna: 3000 bitars pussel av två bröder, ett 3d pussel med eiffeltornet av lillasyster, "selfie -pinne" av mamma å plastpappa (tar aldrig selfie typ). Kommer få en rejäl pannlampa av dom också, och fått en råsaftscentrifug i förskott av mamma. :)
Mina mellandagar är ju räddade ifall jag får tråkigt, massa pussel att bygga :p köpte dessutom ett pussel åt mig själv i julklapp också :angel:
Inte så att du gillar pussel? :p

@SoffiProppi Får se hur länge det funkar dock, de sover ju på kvällarna :p :D

Liknande trådar

Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 809
Senast: Oh_really
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 504
Senast: Acto
·
Tjatter 87 dagar till julafton så det är i mitt tycke hög tid för en julklappstråd! Här tänkte jag att vi kan samla förslagsförfrågningar och...
Svar
7
· Visningar
575
Senast: Bluefish
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 146

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka