T
Tican
.. vad fan händer? det går ju inte att navigera för fem öre.
uppdatera gärna, men nerdatera känns lätt onödigt.
uppdatera gärna, men nerdatera känns lätt onödigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där med en "medhängandes helvetesmeny" är rena döden för oss som inte har hjärnan i behåll pga. hästolyckor synfel och annat, det räcker gott med det hopplösa meny och färgfältet som är nu för att förstöra. Buke var en lättläst och lättnavigerad sida förut men nu är det slut på det roliga för mig och andra med synfel.NeaNott skrev:Hm, var har "ändra inlägg" tagit vägen?
Det jag ville lägga till var att menyn skulle vara mycket bekvämare om den följde med när man scrollar neråt hela tiden, så man slipper scrolla upp fyra mil när man kommit till trådens slut.
<tips>Det finns en trevlig CSS-grej för just detta, kanske kan lägga menyn i en div som man ger det CSS-attributet? Jag vet dock inte hur väl det fungerar med Internet Explorer.</tips>
Jag måste faktiskt hålla med dig. Jag gillar inte att klaga på saker, för jag tycker i de flesta fallen att förändringar är bra..... men den här gör ont i mina ögon. Den stör i vänsterkanten och jag får svårt att se vad det står i inläggen.Tiggertjejen skrev:AJDÅ jag kan ju ärligt säga att jag inte gillar den menyn....
Zlatan skrev:Åå...gnäll, varför kan man inte trycka på "nya inlägg" knappen oftare än var 30 sekund utan att få upp det störiga meddelandet?