ursäkta, men..

T

Tican

.. vad fan händer? det går ju inte att navigera för fem öre.

uppdatera gärna, men nerdatera känns lätt onödigt. :crazy:

Sv: ursäkta, men..

Det kanske blir så under uppdateringen, ta inte ut saker i förväg tacka istället gunnar för denna underbara sida...

har nu läst på bukefalos-nytt, och vi ska tydligen få tillbaka får direktmeny. puh!

tar tillbaka mitt lilla utbrott. :D

TACK, du betalar ju inte för denna tjänsten....

eh..
jag tittar bort i en millisekund när jag tittar tillbaka ser det helskumt ut.... tror att ja har hamnat nån annanstans..... :eek:

men nu har jag lugnat ner mig... det var bara lille gunnar som stylar om lite. :D fräckt! jag gillar det! :bow:

gunnar är bäst!

AJDÅ jag kan ju ärligt säga att jag inte gillar den menyn....

Hm, var har "ändra inlägg" tagit vägen? :confused:

Det jag ville lägga till var att menyn skulle vara mycket bekvämare om den följde med när man scrollar neråt hela tiden, så man slipper scrolla upp fyra mil när man kommit till trådens slut.

<tips>Det finns en trevlig CSS-grej för just detta, kanske kan lägga menyn i en div som man ger det CSS-attributet? Jag vet dock inte hur väl det fungerar med Internet Explorer.</tips>

NeaNott skrev:
Hm, var har "ändra inlägg" tagit vägen? :confused:

Det jag ville lägga till var att menyn skulle vara mycket bekvämare om den följde med när man scrollar neråt hela tiden, så man slipper scrolla upp fyra mil när man kommit till trådens slut.

<tips>Det finns en trevlig CSS-grej för just detta, kanske kan lägga menyn i en div som man ger det CSS-attributet? Jag vet dock inte hur väl det fungerar med Internet Explorer.</tips>
Det där med en "medhängandes helvetesmeny" är rena döden för oss som inte har hjärnan i behåll pga. hästolyckor synfel och annat, det räcker gott med det hopplösa meny och färgfältet som är nu för att förstöra. Buke var en lättläst och lättnavigerad sida förut men nu är det slut på det roliga för mig och andra med synfel.

Tiggertjejen skrev:
AJDÅ jag kan ju ärligt säga att jag inte gillar den menyn....
Jag måste faktiskt hålla med dig. Jag gillar inte att klaga på saker, för jag tycker i de flesta fallen att förändringar är bra..... men den här gör ont i mina ögon. Den stör i vänsterkanten och jag får svårt att se vad det står i inläggen. :(

Den förra, drop-down-menyn var bra, för den var bara där när man behövde den och tryckte ner den själv.....

Går det inte att ha så? Fast när man trycker på den så kommer den här menyn fram? Och när man klickat på det forum man vill gå till så åker den bort igen??? Kanske omöjligt?:crazy: Det vore himla bra annars...

*knapplån*

Hur bra som helst tycker jag :D

Mycket lättare/snabbare att navigera. Bra Gunnar!

Skrev i annan tråd men tar gärna upp det här oxå- vad sjutton ska den där extraspalten vara bra för???

För mig är det betydligt enklare att ha menyn i uppkant, och dessutom är det ytterst irriterande att textutrymmet krympt! :mad:

Jaja, det är nytt och jag vänjer mig, visst, men ändringar ska väl ändå vara till det bättre, eller...? :confused:

Åå...gnäll, varför kan man inte trycka på "nya inlägg" knappen oftare än var 30 sekund utan att få upp det störiga meddelandet? :(

Zlatan skrev:
Åå...gnäll, varför kan man inte trycka på "nya inlägg" knappen oftare än var 30 sekund utan att få upp det störiga meddelandet? :(

DET är en av mina synpunkter, samt att när jag går in på avancerad sökning och ska skriva in mitt namn måsta jag skriva hela för att söka på mina trådar. Det kom upp en rullist innan med allt det jag sökt på.Mkt snabbare och enklare.

Fö. kan jag säga att jag blev skogstokig sist när Gunnar tog bort vänstermenyn som nu är tillbaka, sen vande jag mig vid det, och tackade Gud (Gunnar) :D För det stora läsfältet. Nu när vänstermenyn är tillbaka strejkar min hjärna totalt, det är smått konstigt och irriterande. Fast jag vänjer mig säkert igen.

Gunnar :bow:

Jag vet ingen annan råd än att jag får bygga ett alternativbuke, som jag gjorde när en del användare bojkottade ett annat forum och det har ju gått över förväntan bra. Akta dig Gunnar så jag inte tar över. :devil:

Naturligtvis ska det nya forumet i så fall vara reklamfritt och köras på egen server, allt för oberoendet.:cool:

Jag har skrivit om detta tidigare i någon tråd, använda backnappen, det går fortare för dig och för alla andra eftersom du inte måste göra en ny sökning som tar kraft av servern.

Har man dessutom en backknapp på musen så behöverman nästan inte röra handen ens :D

Hur 17 överlevde jag tidigare utan trådlösttangentbord och mus med en massa finurliga knappar på ?:o :D

Jag tycker att det är bra, alla förändringar. Förstår inte varför så många "gnäller" egentligen, man kan ju inte göra ALLA till viljes, det är ju omöjligt. Jag har också synfel och har svårt att se vad det står i menyraden, men jag kan om jag vill förstora sidan ännu mer för att se. Fast det vill jag inte, för det ser så klumpigt ut då, så jag kisar hellre lite:o :D

Men det är bra! :bow: :bow: :bow:

Har märkt att man kan ta bort den, lite sent men SKÖNT!!

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: MissFideli
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
903
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 508
Senast: Lejanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar