Urbinette 1978

Ninnie

Trådstartare
Önskar information om D-ponnyn Urbinette( E,Urbino som tog medalj i ponnydressyr 1978 ) och hennes ryttare Katarina Nilsson.
Är det någon som vet vad ryttaren gör nu, fortsatt tävla stor häst ?

Sv: Urbinette 1978

Hej,

Jag tror att hon såldes till familjen Silfverschiöld och att hon har använts i aveln efter tävlingskarriären. Såg en avkomma - halvblod - efter henne för några år sedan.

//Tess

backafall skrev:
Hej,

Jag tror att hon såldes till familjen Silfverschiöld och att hon har använts i aveln efter tävlingskarriären. Såg en avkomma - halvblod - efter henne för några år sedan.

//Tess

Ryttaren??? :p *kunde inte låta bli*

Hej!
Vet inte vad som hände med Urbinette, kan kolla d..
Mamma (Katarina Nilsson) rider fortfarande idag men har tonat ner sitt tävlande. Hon har en valack e. Bellini ue. Good Future född 1997,, som hon hoppas på.. om han växer upp ;) har även slutat träna andra. Har i vilket fall som helst inte slutat rida.

Men detta är väl ändå en efterlysning?
Den ska inte ligga här, i forumet!

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
88 360
Senast: lizan
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 279
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: Emro
·
Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 493

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat

Omröstningar