Uppvakta arbetskompis som gifter sig?

finapina

Trådstartare
Vi är ca 10 st i vårt arbetslag och nu ska en tjej gifta sig, vi känner ej brudgummen.Vi är inte bjudna, men vill gärna uppvakta på ngt vis. Någon som har ngn idé vad man kan hitta på?

Vi är ca 10 st i vårt arbetslag och nu ska en tjej gifta sig, vi känner ej brudgummen.Vi är inte bjudna, men vill gärna uppvakta på ngt vis. Någon som har ngn idé vad man kan hitta på?
Skramla till middag för två på nån trevlig restaurang och en blomma/flaska champagne? Eller nån grej ni vet skulle gå hem hos tjejen? Vi köpte en pizzasten och champagne åt kollega som gifte sig, hen var väldigt förtjust i matlagning

När jag gifte mig fick vi ett presentkort på en närliggande spa-anläggning av mina kollegor :). Det kan användas i spaet, restaurangen eller som delbetalning vid övernattning.
Det var uppskattat ❤.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 750
Senast: Palermo
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 809
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
45 406
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 555
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar