• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare solbacka1
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 167
S

solbacka1

När jag är på nätet är det upptaget hos oss. Men jag vet att man kan göra så att telefonen går in bryter uppkopplingen. Hur ska jag göra? Jag vill bara ha ett abbonemang.

Om du vill bryta kopplingen är det bara att lyfta telefonluren.

Det hade jag gärna gjort, men jag får ingen "signal" från datorn om att det ringer.

Jasså, du vill veta ifall det ringer.. Tja det vet jag faktiskt inte. Man kan väl vidarekoppla samtal från den fasta telefonen och då är det ju bara att koppla dem till mobilen till exempel.

Detta är mysko :eek:
Igår la jag in denna tråden om att jag ville att om någon ringer så skulle det bryta uppkopplingen. Eftersom jag får klagomål på att det mycket upptaget hos oss numera.
Idag gick telefonen in och bröt uppkopplingen, såsom jag vill att det ska fungera.
Spionerar någon på mig :eek: :eek:
Vad har ni för teorier.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
587
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Om man skaffar den kan man då endast få sina aviseringar i appen? Går det att göra inställningar så man också fortsätter får sms? Jag...
Svar
4
· Visningar
381
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 505
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
231
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka