uppsvällda blodådror

clubman

Trådstartare
någon annan som får det på sin häst???:confused: min får det när han rids eller det är varmt ute. och då menar jag på insidan av benen... så bak blir det precis som gallor...det är ju kanske lite gallor oxå men de blir ju större då blodådran sväller....:(
någon som känner igen detta?? han får ju ingen vätska eller blir tjock i själva benen..men det känns ju så då blodådran går precis där man känner vid senan..hoppas ni förstår vad jag menar!!??:crazy:

Sv: uppsvällda blodådror

Det är ju helt normalt att blodådrorna blir större vid träning, titta på en hårt tränad häst så ser du alltid blodådrorna tysligare.

Sv: uppsvällda blodådror

tack för svar! jo jag misstänker att det kanske är normalt...men alla pratar ju om att hästar ska vara rena och torra i benen efter ridning mm och min känns ju inte så då ådrorna är så stora...:o

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 513
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 769
Senast: tuaphua
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
11 008
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 611
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21