Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej!
Jag undrar om någon vet ett trevligt stall som erbjuder uppstallning i Trollhättan. Jag skall dit och tävla 11 och 12 juni, och försöker undvika uppstallningen på tävlingsplatsen eftersom de aldrig för lugn och ro... Tacksam för svar. :smirk:
Nu ska jag inte dit själv, och bor inte ens i närheten, vet inte heller vart tävligen är.
Men om tävlingen inte är på ridklubben, kansk eman kan fråga där?
För lektionshästarna kanske är på bete då?
Om inte annat kanske man kan ringa tävlings arrangören och fråga. Säg som det är, men bre på lite extra...
Hehe, jo, det finns uppstallning på tävlingsplatsen, men nästan bara spiltor. Jag har ett fullblod på 163 cm =S. Det finns en annan klubb i närheten, kanske ska ringa dit... =)
Hundavel & Ras
Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår...
Hästhantering
Hej!
Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...