Uppskatta höjd?

Sv: Uppskatta höjd?

om du räknar hålen i stödet (som sitter var femte cm) så skulle jag uppskatta det till 1m, jag vet inte på vilken höjd hålen börjar...

när jag räknade på hålen (nedersta tog jag som 10 cm, sedan 5cm/hål) så blev det 85

Varför fortsätter ni gissa när TS avslöjade för ett halvår sedan att hindret var 95 cm :confused:

men gosh, ursäkta att man inte uppmärksammar datumet då.

sen är det ju inte direkt en tråd där man BEHÖVER läsa alla tre sidorna för att komma med en kvalificerad gissning.

stör det er så mkt att folk svarar i en gammal tråd? isåfall kan ni ju PMa moderator och be henne låsa isåfall...

eller så skaffar man ett liv och slutar bry sig om småsaker... ;)

det borde vara 1m, iaf om man räknar på hålen, brukar vara 30cm vid första hålet o 5cm för varje hål.

Nej det är inte en tråd där man BEHÖVER läsa första tre sidorna för att komma med en bra gissning; Hade man gjort det däremot hade man vetat med säkerhet vad som var rätt svar då "ägaren" till hindret redan avlöjat det exakta måttet.

Takes away the fun doesn't it?

Då kan man ju verkligen snacka om att behöva skaffa sig ett liv när man slösar tid på att gissa på något som redan är avslöjat för ett halvår sedan? Men har man inget annat för sig så.....:devil:

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 338
Utrustning Funderar på det här med att köpa sadel när man inte har tillgång till utprovare... hur gör man? Sadelutprovning verkar inte förekomma i...
Svar
14
· Visningar
2 223
Senast: Luem
·
Hemmet Jag tänkte köpa 7 stolar (se nedan) och klä om, kanske stoppa om lite också. Har ni några tips eller smakråd? :) Lägenheten i övrigt...
Svar
16
· Visningar
2 453
Senast: svea
·
Fritid Papperna är påskrivna, så här ska jag bo Gården fån vägen Gäststuga med garage Friggebod Uråldrigt överbevuxet växthus Gammal...
20 21 22
Svar
428
· Visningar
42 406
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar