Uppskatta höjd?

Sv: Uppskatta höjd?

Okej, så hindret är alltså 105 cm högt då :)

Okej, vad bra. Då längtar jag tills dess så jag vet hur duktig jag var :)

Borde vara där omkring i allafall,lite kan det skilja sig men där omkring precis brukar det vara om inte stolparna är hemmagjorda..

tror de flesta glömmer bort att bommen inte hamnar på hålet där skållan är i.. så jag tror det är 1m

95 centimeter.. (ändrade mig igen)

10tusenröda

Senast ändrad av en moderator:

Tigertofflan skrev:
Jag kommer med facit imorgon, ska ta med måttband o mäta ;)
psst, det är väl exakt 5 cm mellan varje hål, mät direkt på bilden mellan 4 hål = 20 cm och räkna ut resten.. :idea:

90 cm, men måste tillägga att det ser snett ut. Men det kan ju vara en illusion pga. kameravinkeln.

Skulle tippa på ca 90-100 cm. ska bli spännande att veta hur högt det är :P

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 338
Utrustning Funderar på det här med att köpa sadel när man inte har tillgång till utprovare... hur gör man? Sadelutprovning verkar inte förekomma i...
Svar
14
· Visningar
2 223
Senast: Luem
·
Hemmet Jag tänkte köpa 7 stolar (se nedan) och klä om, kanske stoppa om lite också. Har ni några tips eller smakråd? :) Lägenheten i övrigt...
Svar
16
· Visningar
2 453
Senast: svea
·
Fritid Papperna är påskrivna, så här ska jag bo Gården fån vägen Gäststuga med garage Friggebod Uråldrigt överbevuxet växthus Gammal...
20 21 22
Svar
428
· Visningar
42 406
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar