Vi kom igång lite senare än tänkt med golven, så vi får fortsätta i morgon men köket har gått från:
Till:
Alltså wow, vilken skillnad det blev! Är det "klick-golv" eller hur fixade ni det så fort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kom igång lite senare än tänkt med golven, så vi får fortsätta i morgon men köket har gått från:
Till:
Alltså wow, vilken skillnad det blev! Är det "klick-golv" eller hur fixade ni det så fort?
Har du målat stegen eller är det sådana där renoveringssteg.Inledde dagen med att måla det sista i trappen och nu pysslar jag med att göra klar själva trappstegen och jag tycker nog att för att vara gjort med "rester", så ser det ju helt okej ut
Den här veckan tänkte jag mig göra klart allt sånt småpyssel, så kan jag mysa och ta det lugnt sen i vetskap att alla småmåsten är avklarade
Har du målat stegen eller är det sådana där renoveringssteg.
Aha!Ingetdera, det är självhäftande vinylplast som fanns över, där klistret härdar på 24 h.
Velar fortfarande hit och dit angående tapet. Fördelen med en mer diskret tapet är att jag kan ha mer färg på gardiner, dukar, klädsel på soffa/stolar, men å andra sidan är det ju då lite väl menlösa på något sätt men troligtvis blir det ändå en mer menlös tapet i lite "svalare" färg. Sen om det blir den här ovan eller någon annan återstår att se Det finns för mycket snygga tapeter!!!
Den översta!