Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst, men då får du först göra en sån här tråd och redovisa allt som ska syltas, saftas och burkförvaras på olika vis!@Vinterbad om du har fler och råkar köra neråt skåne så är du såååå välkommen hit
Visst, men då får du först göra en sån här tråd och redovisa allt som ska syltas, saftas och burkförvaras på olika vis!
Skit då får det vänta till nästa år. Hann inte med så mycket sånt med en bebis på armen iårVisst, men då får du först göra en sån här tråd och redovisa allt som ska syltas, saftas och burkförvaras på olika vis!
Pölskött10 burkar blev det
Idag har jag styckat en halv älgkalv och när jag ändå höll på med sånt så passade jag på att koka pölskött, för det är såååå jävla gott och kött är ju också nice att hitta åt i vintergömmorna
Pölskött
Du frågade o då får du svar, Nej till fejkbrädor o rustik ihop med romantiskt blommigt,snyggare med en vitlaserad panel istället,eller bara blommorna (skulle jag välja men då har jag en säng med en 130cm vit skinngavel)Det är lite stiltje på projektfronten nu när jag har huset fult med valpar, men snart flyttar några och jag har börjat kika lite på tapeter inför senhösten/vinterns projekt och vad tror ni om att byta ut den vidriga stuckaturtapeten mot den här kombon i sovrummet?
Fejkplanket som fondvägg tänkte jag och den andra på resterande väggar.
Sovrum och kök ska definitivt tapetseras och de eventuella projekten blir att lägga nytt golv i kök och hall (blir samma golv isf) och att tapetsera vardagsrummet.
I dotterns rum vet jag inte riktigt än vad för tapet som det kan tänkas bli, men det ger sig nog
Du frågade o då får du svar, Nej till fejkbrädor o rustik ihop med romantiskt blommigt,snyggare med en vitlaserad panel istället,eller bara blommorna (skulle jag välja men då har jag en säng med en 130cm vit skinngavel)
Jag tycker det var rätt så fint det där.Det är lite stiltje på projektfronten nu när jag har huset fult med valpar, men snart flyttar några och jag har börjat kika lite på tapeter inför senhösten/vinterns projekt och vad tror ni om att byta ut den vidriga stuckaturtapeten mot den här kombon i sovrummet?
Fejkplanket som fondvägg tänkte jag och den andra på resterande väggar.
Sovrum och kök ska definitivt tapetseras och de eventuella projekten blir att lägga nytt golv i kök och hall (blir samma golv isf) och att tapetsera vardagsrummet.
I dotterns rum vet jag inte riktigt än vad för tapet som det kan tänkas bli, men det ger sig nog
Jag tycker det var rätt så fint det där.
Det är inte min stil men jag tycker det passar ihop, så varför inte.
Grålaserat plank blir förstås ännu snyggare än tapeten, men det är ju mer jobb.