Uppskatta höjd?

Sv: Uppskatta höjd?

Ja, 95 tycker jag också det ser ut som. Vet inte riktigt hur hög foten är och jag är dålig på o uppskatta höjder...
Men oj, det kändes inte alls som 95! Är det det har vi gjort enorma framsteg!

Tror på 105 cm om man räknar efter hålen på stödet.

Tror att man lurar sig lite på vinkeln. För det ser ut som om man kollar upp på hindrer. Jag gissar på 80cm eller kanske 90. Jag räknade hålen på hinderstöden för på dom flesta hinderstöd är det ca 5 cm mellan varje hål :idea:

Inte jag heller men jag räknade på att det var 5 centimter mellan varhe håll å att det var ungefär 2 decimeter innan hålen började, så är det någonstans det diffar så är det på dom där 2 decimeterna. Fast det är nog inte en så stor diffning isåfall.

Jag tänker att foten är 20 cm, sen cirkus 10 cm till första hålet och
5 cm mellan varje hål. 105 cm enligt mig :D

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 338
Utrustning Funderar på det här med att köpa sadel när man inte har tillgång till utprovare... hur gör man? Sadelutprovning verkar inte förekomma i...
Svar
14
· Visningar
2 223
Senast: Luem
·
Hemmet Jag tänkte köpa 7 stolar (se nedan) och klä om, kanske stoppa om lite också. Har ni några tips eller smakråd? :) Lägenheten i övrigt...
Svar
16
· Visningar
2 453
Senast: svea
·
Fritid Papperna är påskrivna, så här ska jag bo Gården fån vägen Gäststuga med garage Friggebod Uråldrigt överbevuxet växthus Gammal...
20 21 22
Svar
428
· Visningar
42 406
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar