Uppsala Zoo-expo

Dravena

Trådstartare
Nu till påsk, någon som ska dit? Jag ska dit på lördag iaf. Tänkte passa på att träffa Noras uppfödare och titta hur det går för hennes syskon i utställningen. Och såklart titta på alla andras söta marsvin! :)

Nora o hennes syskon

Jag var där förra året å hjälpte min kompis när hon ställde ut sin tinker..det var jättekul där :)

JAG... :rofl: :bump: :banana:
Jag ska dit och hämta Anki och Rickard, två holländska kaniner. :rofl: Ska börja föda upp holländare. Ska dit på lördag! :bump: :banana: :bump: :banana: :bump:

Vad roligt! Jag har också planer på att kanske starta en mindre teddyuppfödning när jag får plats och kunskap, men det dröjer nog några år än.

Ska förmodligen ställa ut en av mina grisar i pet-klass. För skojs skull, har aldrig gjort det tidigare!

Jag ska dit och ställa en rexdam och en sheltiepojke i klippt långhår på lördagen....Maisol och Zodiac heter dom...och jag heter Ulle W (har namnskylt) Säg gärna hej :cool:

Det ska jag absolut göra! :) Börjar bli sugen på att ställa ut själv, så jag ska kika lite hur det går till och så. Kommer väl springa runt hela arenan kan jag tänka mig. :D

Är det nåt du undrar över är det bara att fråga. Vet hur jag tyckte det var när jag besökte utställningar i början...rent kaotiskt!!! Men det råder trots allt ordning i kaoset.
Kika gärna in på min sida så ser du hur jag ser ut :bow:

http://hem.passagen.se/ullesmarsvin

Zoo-expot är 9-10-11 och 12 april kl. 10-18.

Jag ska dit på fredag med Two Town's Yoroba, Busan, Tricco och Moonia's Unique star (alla ska ställas i pet) Yoroba skall även ställas i ras på söndag. Ska även hämta en creampojke på söndag *längtar*

Bilder på marsvinen som ska ställas ut (+ mina 2 dräktiga honor) finns på min hemsida: www.millasmarsvin.cjb.se

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Åh vad snällt! :) Var och kikade en sväng på Husdjursmässan i Sollentuna men det var bara för att hämta Nora så jag åkte hem ganska fort igen. Vilka fina grisar du har! *förälskad i Lizton* :love:

*S* Lizton blir troligtvis till salu efter utställningen i Norrtälje i juni *blink blink*....ska ställa honom och en sheltietjej i grupp då tänkte jag. Jag ska hämta en ny sheltieflicka på lördag av "samma uppfödare som till ett av dina marsvin, hon som ska dömma petten". Och leverera min avelshane som är såld :cry: Men han har gjort sitt här hemma och får åka till Flen för att göra fina bäbisar där istället!

Åhhh, synd att jag inte letar efter en pojke då. Fast flickorna skulle nog bli glada. :D
Vad roligt, hon är supertrevlig! :)

Jag tror att jag såg dig när jag knatade runt igår, men du var omgiven av folk så jag ville inte störa. :) Hoppas det gick bra för dina grisar, själv var jag väldigt nära att komma hem med en av de bedårande abybebisarna som fanns framför montern. :love:

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 326
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 190
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 592
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar