Uppsala ikväll 21/4

Kamomilla

Trådstartare
Jag ska lämna lillkillen på kalas 17.30-19.30. Någon som har tips på vad att sysselsätta sig med under tiden?

*fiskar efter sällskap* :angel:

Åh, hade gärna sällskapat lite och fått lite avbrott från familjeaktiviteterna ;) men det är nog inte över än då är jag rädd :( jag hojtar på FB om jag blir ledig! :)

Om mina privata delar fortsätter bråka så kanske jag behöver svänga förbi gynakuten och isåfall är jag kvar i stan.

Satte mig på ett snabbmatsställe och mitt 20-åriga jag skuttade snabbt upp på ena axlen och satt där dreglandes över en av killarna i kassan medans resten av mig försökte fokusera på maten...

Liknande trådar

S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 037
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 346
Senast: malumbub
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 653
Senast: Whoever
·
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
3 587
Senast: Johannna1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka