Chex

Trådstartare
Ja, nu vill jag veta.. vilka startar i Värmlandscupen i år då? hmmm några från forumet kanske? :devil:

Själv ska jag vara med. Förra året kom syrrans häst in till min dagarna efter första tävlingen och sparkade henne mycket fult på bogen.... Så det var bara att skita i resten av tävlingarna.. :crazy:

Men i år är vi på G! :D

Vilka mer? :angel:

Sv: Upprop!!

Länk till sida? Med cupen och beskrivning och proppar osv... :) ?

Dalarna är ju inte sååå allt för tokigt långt att åka från kanske... ;)

Sv: Upprop!!

Wras.se under kalender. Där hittar du alla tre tävlingarna. Hbwr nu sen wwr och till sist är det väll scw som har den sista. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 225
Senast: Bison
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 133
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 605
Senast: Ceta
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
10 899

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025

Hästrelaterat