Uppmuntra å träna tillsammans

K

Kharachi

I denna tråden kan vi väll träna "tillsammans"... Vi såtter upp mål på vad vi ska göra och inom vilken tid så rapporterar vi här hur de går me våra mål... självklart hjälper vi till å uppmuntrar varrandra och kommer med tips :)

Låter de bra?

Sv: Uppmuntra å träna tillsammans

jag vill vara men!

Har kommit efte rmed ridningen efter att våran nordis gick bort:cry: Finns bara två hästar kvar på gården och ingen kan vara ensama i hagen utan att de skadar sig.....

Låter bra! Jag har helt kommit av mig med allt vad träning är, äter dessutom dåligt... Men i dag har jag simmat lite och i morgon blir det cykeln till jobbet om det inte är spöregn! Ska försöka komma i gång med raska promenader igen, cykla till jobbet, och försöka få till nått styrkepass i veckan. Dessutom skippa skräpmaten och godiset, fikabrödet på vardagarna. Har som mål att gå ner till 68 kg. På hur lång tid vet jag ej än... /Sara

Va roligt =)

Själv vill ja oxå börja träna (men tiden räcker inte till :crazy: ) Men ska försöka komma ut å gå raskt minst en halvtimme varje dag (har ju stavar oxå, så dom kanske ska användas då?). Kanske ska ta cykeln till stallet på helgerna, men de e ca 1 mil i skogsterräng å man e ju lite lat när man har körkort :angel: *Funderar lite*
Kan ju inte rida pollen så mycket nu eftersom hon e dräktig å var beräknad till i tisdags...

Har bestämt mej nu... e de fint väder i helgen då SKA ja ta cykeln dit!! tar ju bara ca 40 min enkel väg :angel:

Ska göra en matlista för hela veckan å ska börja äta sallad till varje dag...

Hoppas de blir en början iaf...

Fler som vill va me å träna och uppmuntra oss andra till att orka träna?

Va tråkigt... Stackare... men de går inte att ha den ena inne i stallet med lite hö att mumsa på då?

Va tråkigt... Stackare... men de går inte att ha den ena inne i stallet med lite hö att mumsa på då?

nee, tråkigt någ så går hon runt och hoppar på boxen...Men jag rider lite på ridbanan brevid hagen(visst hon sprängde staketet idag men men:smirk: )

Mamma måste komma ut med henne också nångång..

jag är med!
har haft en skadad häst sen i vintras så har tappat massor tränar dock lite endå på sidan om men har haft 12 timmarsdagar på praktiken under våren så har släpat lite me de med! men på torsdag är den slut då tusan =)

Idag är jag dock hemma pga en sjuk farmor... orkar inte träffa och vara trevlig så idag skaj a simma styrketräna samt gå en lååång promenad me hästen min :love:

behöver tappa ca 20 kg :mad:

Det går inge bra för mig, har för dålig motivation. Men, i dag ska jag ta mig runt Vårruset i Uppsala... så det ger ju bra motion i allafall. Tyvärr har jag ingen lust alls, känns skittråkigt och jag funderar på att "bli sjuk"! :angel: Nä usch, jag måste fan ta tag i detta nu innan jag blir för fet och orörlig! Måste ner tio kg innan jag är nöjd. Att det ska vara så tråkigt att gå ner i vikt... eller gå ner är väl kul, men inte innan man kommit i gång... ah, ni vet vad jag menar!

kom igen nu... du kommer känna dej MER än nöjd när du sprungit :p
Hejja Hejja Hejja :D

Springa!!! Är du galen??? Jag kommer att gå! Jag får väl se Vårruset som ett startskott på mitt nya liv! Hoppas jag känner mig mer positivt inställd efteråt, för nu känns det piss...

Springa!!! Är du galen??? Jag kommer att gå! Jag får väl se Vårruset som ett startskott på mitt nya liv! Hoppas jag känner mig mer positivt inställd efteråt, för nu känns det piss...

asch hörredu de löser sig! tänk va nöjd du är nu ikväll när de är över. ja ska gå de på tisdag jag.....
tragiskt nog blev ja sambo för snart ett år sen, förra året sprang ja de detta år sitter ja här väger nästan 15 kg mer än då och har noll kondig där kan vi börja prata om depp :crazy:

Härligt med viktnedgång!:banana: Fortsätt så!

Sååå! Nu var det avklarat. Gick i rask takt de första 3 km, och hör på fan, jag sprang oxå!!!! Vet inte hur långt men nånstans mellan 0,5 och 0,8 km kanske. Sen varvade vi rakt takt och jogging den sista biten. Roligare än jag trodde faktiskt! Tjejmilen nästa! :D

se ja sa ju de :) du fixa de galant... bra jobbat tjejen =)

Va kul att de går som du vill =)
Grattis

Igår cyklade jag å en kompis till sommarbetet, ca 20 min dit å 20 min hem... 1 mil fram å tebaka... =) Kände mej rätt nöjd när vi va hemma igen, förutom att de sluta me att ja upptäckte övet 10 fästingar på mina byxor :eek: Fick lite smått panik!!

Sådär ja hemma från vårruset nu gick bättre än förväntan och gick/sprang runt på 38 minuter mycke nöjd! :banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 611
Senast: Mia_R
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
481
Senast: Grazing
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 957
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama