Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Betyder lunge longera?
JappBetyder lunge longera?
Oj! Vet inte om jag missförstår kapitalt, men hur är den där upplyftande? Ser det som typ en anti-vacc meme och att vi kommer dö 2022 efter att ha tagit vaccin 2021?
Jag förstår hur du tänker jag tänkte inte alls så när jag såg den utan tolkade den ironiskt, men jag kan förstå nu att det är nog lättare att se den som du skriver.Oj! Vet inte om jag missförstår kapitalt, men hur är den där upplyftande? Ser det som typ en anti-vacc meme och att vi kommer dö 2022 efter att ha tagit vaccin 2021?
Inget att be om ursäkt för, tyckte bara det var intressant om vi såg den på olika sättJag förstår hur du tänker jag tänkte inte alls så när jag såg den utan tolkade den ironiskt, men jag kan förstå nu att det är nog lättare att se den som du skriver.
Jag får helt enkelt be om ursäkt!
Oj! Vet inte om jag missförstår kapitalt, men hur är den där upplyftande? Ser det som typ en anti-vacc meme och att vi kommer dö 2022 efter att ha tagit vaccin 2021?
Jag förstår inteKanske inte heller upplyftande dock
Det är dödsstjärnan från star wars (där de onda huserar!)Jag förstår inte
Ah! Tack! Då förstår jag bättre. Har inte sett mer än den första filmen som släpptes, och då såg jag den för typ tjugo år sedan. Lite rolig memeDet är dödsstjärnan från star wars (där de onda huserar!)