Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår inte?
Det har blivit rätt uppenbart att folk skiter i säkerhetsråden och bestämmer sig för att ha roligt istället. Man tänker redan i andra filmen "Men har de inte LÄRT sig något, det där är ju inte trovärdigt". Fast inställnigen i filmerna har visat sig vara ganska nära sanningen. Med en klackspark förstås!Förstår inte?
det där var för långt från min skolengelska för att jag ska fatta , har någon lust att översätta`?
"You all went out sledging - so now you're grounded!"det där var för långt från min skolengelska för att jag ska fatta , har någon lust att översätta`?
ah, tack!"You all went out sledging - so now you're grounded!"
"Ni gick ut och åkte släde - nu får ni utegångsförbud!"
Vi har haft underbart vinterväder över nyår i Skottland och folk har varit ute och busat i snön - idag fick vi beskedet att landet går ned i total lockdown vid midnatt.
Det är väl o andra sidan en jävla tur det med tanke på hur många kilon många nog gått upp efter att ha suttit på röven sedan mars
Kan vi säga att januari är en provperiod? Jag vill ju veta att vi passar ihop först..
Jag såg denna på samma tema