Jo, tänkte faktiskt sammaÄr det bara jag som tänker att dom där i "kören" inte håller avstånd och desstum sjunger?
(i landet där jag bor får barnen inte sjunga i skolan för när man sjunger spuds mer virus partiklar)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, tänkte faktiskt sammaÄr det bara jag som tänker att dom där i "kören" inte håller avstånd och desstum sjunger?
(i landet där jag bor får barnen inte sjunga i skolan för när man sjunger spuds mer virus partiklar)
Åh nej!Jag brukar undvika affärerna på kvällen, för det är kövid-19.
Sån fantastisk kombo, bra röster och gulliga gubbar som inte riktigt kan stå stillJag tror inte denna postats tidigare..
Jag gillar den skarpt, ja goa gubbarSån fantastisk kombo, bra röster och gulliga gubbar som inte riktigt kan stå still
Nämns verkligen det faktiska året i filmen?
Det kom ju en mad max 2015, men kommer inte ihåg vilket år det sas utspela sig. Jag kollade imdb lite snabbt bara, men orkade inte gräva djupare än såNämns verkligen det faktiska året i filmen?
Det jag kommer ihåg är förtexternas "In the not too Distant Future...", samtidigt som det säkert var 30 år se'n jag såg Mad Max.
/undrande