Upplyftande memes, videos och tankar runt Covid-19

Kan de verkligen överleva såpass bra i en så liten kruka, och med så pass stor klimatomväxling? 🤔
Jag löste en del kommentarer och meningarna är delade. Det verkar inte vara krukan som är problemet dock, vi har granar utanför hotellet som bor med minimalt rotutrymme, det verkar vara omplanteringarna som tar kål på dem.
Sedan är det ju inte heller särskilt kallt i London, eller särskilt varmt i husen. :angel:

Jag löste en del kommentarer och meningarna är delade. Det verkar inte vara krukan som är problemet dock, vi har granar utanför hotellet som bor med minimalt rotutrymme, det verkar vara omplanteringarna som tar kål på dem.
Sedan är det ju inte heller särskilt kallt i London, eller särskilt varmt i husen. :angel:

Ja det kanske inte är rödgran så som vi har här, för de kräver lite mer utrymme för sina rötter misstänker jag.
Omplanteringen förstår jag kan döda, eftersom rötterna har trasslat in sig så runt varandra och försöker man då att sära på dom osv så dör de nog av rotskadorna, så som många andra av mina växter som bott för trångt 😅

• Gilla
Reactions: Sel
Någon har klippt in en egen text i meddelandet som skickades ut igår till hela (?) sveriges befolkning :laugh:

750870C6-FF98-4F77-92B8-36667740F5CB.webp

Ett minimum för att sådana där ska fungera är att man åtminstone försöker härma det språk som den fejkade avsändaren kan tänkas använda.
Nja, det spelar ingen roll för mig, att lägga grovt språk i munnen på någon som aldrig skulle uttrycka sig i de ordalagen är för mig bara tråkigt ännu tråkigare än enbart grovt språk. Det skulle kunna vara roligt med samma budskap men med finess. Men har alla olika preferenser :).

Nja, det spelar ingen roll för mig, att lägga grovt språk i munnen på någon som aldrig skulle uttrycka sig i de ordalagen är för mig bara tråkigt ännu tråkigare än enbart grovt språk. Det skulle kunna vara roligt med samma budskap men med finess. Men har alla olika preferenser :).
Det var ungefär just ditt fetade det jag skrev, men med andra ord.
Men, som du säger, vi har alla olika preferenser.

Liknande trådar

Tjatter Nu vill jag inte kritisera just dig Scata eller ni som gillat denna, utan mer generellt en fråga jag funderat på länge som denna bilden...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 786
Senast: Jeffery
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 812
Senast: zoowie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?