Uppklassning...

mijan

Trådstartare
Är det någon som vet hur reglerna är för uppklassning? T.ex. hur man blir uppklassad från Msv och regionalt?

Vad jag har förstått så måste man ha koll på detta själv. Men vet man inte om reglerna är det svårt :angel:

Sv: Uppklassning...

Läsa TR går alltid.
Men jag kan säga som så att man inte kan bli uppklassad från regionalt.

Senast ändrad av en moderator:

Vad menar du med att du inte kan bli uppklassad från regionalt? Det finns ju poängbegränsningar där iaf...

Det kan man visst bil. Har två kompisar som är det. De får nu bara tävla nationellt. Men om det står i TR ska jag genast läsa!

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·
Ekonomi & Juridik Åker ner på Q24 i Aachen och är förvirrad. Någon som har bättre koll för just nu hittar jag ingen info eller undantag. Nya regler från 1...
Svar
0
· Visningar
421
Senast: Ramona
·
Dressyr Eftersom det ändå diskuteras dressyren här. Läser endel på t.ex Eurodressage och där har det kommit upp ett nytt ämne för mig. Att många...
2
Svar
20
· Visningar
2 408
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 413
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025