Uppklassad - starta lokalt utom tävlan?

castle_bar

Trådstartare
Min ponny och jag som ekipage är uppklassade ur lokal tävling.
För ett par månader sedan sträckte han sig i ryggen och har vilat från hoppningen, nu har vi äntligen börjat skutta igen och börjar längta efter att komma ut och starta lite.

Men. Just nu är det ont om regionaltävlingar med LC häromkring. Och jag känner inte för att starta honom i LB och LA den första tävlingen efter den här långa hoppvilan, jag vill starta honom i LC och LB först.

Och dom klasserna finns, på lokala tävlingar här just nu. Inte på regionala.

Så jag tänkte höra om någon vet om man som uppklassat ekipage får starta lokalt utom tävlan? Det borde man väl få?
Jag kommer inte fram till något vettigt genom att läsa TR...

Sv: Uppklassad - starta lokalt utom tävlan?

du får starta i avd b! så är det iallafall på storhäst..

:) Jaa det är jättekul! Äntligen!

Hoppas bara att ryggen håller sig bra nu!

Hoppas att han håller sig fräsch nu :D.

Provat BoT? Rekommenderas! :bow:
Ryggtäcket är perfekt till och från tävling för att få hästen extra mjuk i ryggen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 048
Senast: Bison
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 637
Senast: Cambrie
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 207
Senast: Flixon
·
Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 108
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar