Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På sista bilden ser ni bakom om bogbladet, något, som jag antar är en depå. Jag vet inte vad jag ska göra för att bli av med den.
Resten av kroppen är jag rätt så nöjd med annars. Även nackdepån har minskat, men varför kan inte denna bogdepå ge med sig?
Ibland är den nästan borta, men sen några veckor senare kan den återvända igen utan att jag har ändrat något. Och på resten av kroppen syns ingenting.
*KL*
Idag 31/1-11
Är han "intresserad" av ditt sto? Annars kan väl de två gå själva? För det har de väl gjort nu?
Om han visar intresse för ditt sto förstår jag att du inte vågar ha henne ihop med honom.
Om snön bara kunde försvinna här också... Vi har fina backar jättenära stallet, dock helt "off road" eller traktorspår så snön där är överjävlig nu Men det ska töa hela veckan!! HURRA!
Här är annars vår perfekta konditionstränings-väg, som är den mest ridbara för tillfället. Ca 7 km lång grusväg rätt genom skogen, med vissa instickare (kan dock inte rida på dem pga bom över vägen och det går inte forcera snövallarna bredvid nu).
Bonusbild på trött häst efter 8 km mestadels trav/galopp på nämnda väg