De gjorde gremlings baserade på Pappisar. Så det stämmer nog rätt bra.Det där är ju ingen hund, det är en mogwai!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De gjorde gremlings baserade på Pappisar. Så det stämmer nog rätt bra.Det där är ju ingen hund, det är en mogwai!
Vad heter hon?
Gillar blicken!!
Hon heter Pappiloves High Society i stamtavlan. Men hon ska kallas ILY(uttalas illy).Vad heter hon?
Jadu, jag tror det är en smart tjej med lite skinn på näsan som kan skoja till det en del.Gillar blicken!!
Så brukar jag också göra. Även om dom vill vara nära väldigt mycket vill jag inte flytta mig eller röra en tå för att råka störa dom för att det är så mysigt.Jag skulle behöva gå på toa. Men kan inte flytta på mig för Torsten har somnat med huvudet på min fot.
Min lilla hund som så nogsamt undvikit kroppskontakt har nu lagt sig att vila på foten. Jag är så glad. Men foten håller på att somna
Min har skytt kroppskontakt. Har jag nuddat honom med foten t.ex, så har han flyttat sig undan.Så brukar jag också göra. Även om dom vill vara nära väldigt mycket vill jag inte flytta mig eller röra en tå för att råka störa dom för att det är så mysigt.
Vad fint, förstår att det måste vara extra speciellt då.Min har skytt kroppskontakt. Har jag nuddat honom med foten t.ex, så har han flyttat sig undan.
Att han frivilligt ligger med kontakt gjorde mig lite gråtmild.
Här går det också härligt till när vi leker, och det ska lekas varje morgon, efter varje promenad, varje gång jag kommer in efter att ha varit ute från lägenheten och om vi får besök. Och lite då och då när andan faller på. Dragkamp, sök efter leksaker som vi måste hitta (Alvin älskar att leta efter saker, jag säger namnen på leksakerna och så letar vi efter dom) och springa och hämta saker.Kan konstatera att helgens "extrem"vandring inte tog allt för hårt på hundarna iaf. Nu på kvällen ville de båda leka och vi for runt alla tre med repleksaker, lekmorrade och kastade oss runt Ebrah vann morrtävlingen, men Aysu tog bonuspoäng genom att upprepade gånger ta tag med hela munnen runt min handled och slå mig hårt med tassarna Älskar verkligen att leka med hundarna när de blir sådär tokglada. Hade nu en repleksak i vardera hand för att inte skapa konkurrens, och lyckades på något vis leka med båda samtidigt. Hur kul som helst!
Haha så där gör mina hundar med! Fast det är för att jag alltid måste kissa innan vi går ut så hundarna vet ju att så fort jag går på toa så blir det roligt sen!Det är nu ingen tvekan om att min hund tar ljudet av att jag sätter mig på toaletten som en inkallningssignal.
Så fort jag nuddar sitsen hörs tassarna ivrigt trippande över golvet .
Är tveksamt om jag någon gång kommer att ha nytta av denna något originella inkallning .