Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
FibertillskottKan man samla rådjurspluttar och ha som hundgodis?
Oskar är som galen efter dem. Och de finns hinkvis nån meter från huset.
Känner igen det så väl har haft många hundar innan och älskat dom till månen och tillbaka. Men det här är på en annan nivå(tyvärr skrämmer det mig, så hårt som jag sörjt dom andra, hur ska jag hantera det den dagen Toke vandrar vidare?).Förstår varför labrador är en vanlig ras för servicehundar
Knut är verkligen den mest underbara, roliga och coola hund jag haft. Han balanserar upp min DSG som är lite nervöst lagd men Knut han är bara glad och trygg!
Hade hoppats på det och därav blev det en labbe men att min DSG skulle blomma ut såhär (hon va inte så glad i Knut när han va liten dock) hade jag nog inte trott
Glad och busig på promenader och fått världens fart även om hon inte gillar kylan.
Sen kan Knut gå och rota bland pappersinsamlingen och komma in med en låda på huvudet och jag håller på att skratta ihjäl mig
Livets hund
Känner igen det så väl har haft många hundar innan och älskat dom till månen och tillbaka. Men det här är på en annan nivå(tyvärr skrämmer det mig, så hårt som jag sörjt dom andra, hur ska jag hantera det den dagen Toke vandrar vidare?).
Det är alltid bra att ha minst två hundar av den anledningen... Själv är jag väldigt glad åt att jag fick hem min Lily innan Aysu lämnade mig. Lily gjorde det lättare för mig att ta mig igenom allt, och har visat sig vara en till "once in a lifetime"-hund, sådär på ett sätt som jag trodde att inte var möjligt. Herregud vilken fantastisk liten dam hon är.Tänker på det med Planen är att skaffa en till innan
Tilda bajsar 2-3 gånger om dagen, och inga stora högar.Hur lite kan en hund skita?
Bytt foder och gått från 4-5 högar om dagen till ett par. Han behöver inte desperat gå ut mitt i natten längre. Plus att han äter bättre.
Så enkelt var det alltså.
Hur hade ni gjort? Bog skakar på huvudet några gånger per dag, tycker det är lite skönt om man kliar på örat, har lyst med ficklampa och kan inte se att någonting alls är fel. Är det att försöka boka en tid hos veterinären direkt för att se om det är något eller vad gör man. Har aldrig haft öron-problem på en hund.
Vi åker till stugan om några dagar, i Hälsingland, men det finns väl säkert veterinär där med om det blir öroninflammation.
Jag hade köpt nån öronrengöring och kört en kur några dagarHur hade ni gjort? Bog skakar på huvudet några gånger per dag, tycker det är lite skönt om man kliar på örat, har lyst med ficklampa och kan inte se att någonting alls är fel. Är det att försöka boka en tid hos veterinären direkt för att se om det är något eller vad gör man. Har aldrig haft öron-problem på en hund.
Vi åker till stugan om några dagar, i Hälsingland, men det finns väl säkert veterinär där med om det blir öroninflammation.
+ @startpompe Tack för råd!Skulle spola ur några gånger med örondroppar i ett par dagar. Det är rådet jag fått från vet tidigare, de har inte hittat nåt de gånger jag bett dem kolla utan har fått örondroppar att spola med så numera har jag lite is i magen och kör det och är beredd att åka in om hunden blir sämre.
Samtidigt hatar jag att behöva vela inför en helg, inte kul att försöka hitta veterinär på jourtid och inte billigt heller..
Kör! Det är sjukt kul och du har ju så många hundar att du knappt behöver göra mer än att hålla dig stående.Så mycket snö, kom 30 cm till idag. Jag är rädd att jag måste lära mig åka skidor för att kunna hålla hundarna i trim genom vintern Svårt att motionera dem nu, jag är helt död efter en timmes promenad offroad!
Visa bifogad fil 134873
Kör! Det är sjukt kul och du har ju så många hundar att du knappt behöver göra mer än att hålla dig stående.
Problemet uppstår när man misslyckas med att stå och det är 500 meters brant nedfrösbacke att tumla utförKör! Det är sjukt kul och du har ju så många hundar att du knappt behöver göra mer än att hålla dig stående.
Böjer man på knäna och blundar när det går för fort upplever jag att det blir enklare.Det är ju det svåraste