Tack. Du är en pärla.Ja skicka in till SVA. Du kan fylla i och skriva ut remissen, och hittar info och instruktioner för provtagning där också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack. Du är en pärla.Ja skicka in till SVA. Du kan fylla i och skriva ut remissen, och hittar info och instruktioner för provtagning där också.
Tandborste på de övriga tänderna. Att borsta tänder och tandkött när det kliar kan hjälpa till att göra tandborstningen mer positiv. Bra att få till rutinen redan när hunden är valp.Okej, nu har jag en hund med kliande valptänder som inte får tugga . Jag har en lickimat och också sett tips på att man kan frysa skålar med diverse saker att lägga i frysen. Kanske nån som sitter inne på fler tips på berikning för en huligan med kliande käft?
Han sitter inte så still att jag vågar det, med risk att stöta till såret. Också lite rädd att befästa att det gör ont i munnen när jag är där och pillarTandborste på de övriga tänderna. Att borsta tänder och tandkött när det kliar kan hjälpa till att göra tandborstningen mer positiv. Bra att få till rutinen redan när hunden är valp.
Fryst handduk? Fast då tuggar han ju iofs.Okej, nu har jag en hund med kliande valptänder som inte får tugga . Jag har en lickimat och också sett tips på att man kan frysa skålar med diverse saker att lägga i frysen. Kanske nån som sitter inne på fler tips på berikning för en huligan med kliande käft?
Jag har aldrig haft ett djur på smärtstillande! Är det vanligt att de får bara en gång om dagen? Han har Onsior.
Jag är sån som alltid vill kolla upp mediciner så att jag har koll på eventuella biverkningar så jag tipsar om att gå in på fass.se och läs. Där står även rekommenderad dos osv om du vill dubbelkolla.Jag har aldrig haft ett djur på smärtstillande! Är det vanligt att de får bara en gång om dagen? Han har Onsior.
Jag har det som kom med. Badar och kammar hunden innan jag kör. Försökte med nått annat för lite längre resultat på Benen men det var inte bra.@Pilot och @Petronilla vilka skär har ni till er Andis AGCB 2 speed?
Känns som en djungel och är osäker på detta med skär till tjock päls vs. skär till öppen och välkammad päls. Ascot har ju en del päls men den kommer absolut vara välkammad när trimmen används och täckpälsen är enligt mig öppen.
Den hund jag klipper har inget täckhår utan bara underhåll vilket gör att även nya skär har svårt att klippa för pälsen viker undan sig (väldigt mjuk päls).@Pilot och @Petronilla vilka skär har ni till er Andis AGCB 2 speed?
Känns som en djungel och är osäker på detta med skär till tjock päls vs. skär till öppen och välkammad päls. Ascot har ju en del päls men den kommer absolut vara välkammad när trimmen används och täckpälsen är enligt mig öppen.
Ascot kan få så ibland. Jag brukar smörja in med mjukgörande kräm. Vet inte hur stor skillnad det gör men det minskar förhårdnaderna.Sett att Knut (11månader) fått som förhårdnader/ruffsig päls på armbågarna?
Han har tusen möjligheter att ligga mjukt men svalt men ligger ofta rakt på golvet eller en matta.
Vad ska man göra?
Kanske kan han gilla en upphöjd bädd? Flera av dem är mjuka men ändå svala. Lily föredrar sådan nu när det är som varmastSett att Knut (11månader) fått som förhårdnader/ruffsig päls på armbågarna?
Han har tusen möjligheter att ligga mjukt men svalt men ligger ofta rakt på golvet eller en matta.
Vad ska man göra?
Sett att Knut (11månader) fått som förhårdnader/ruffsig päls på armbågarna?
Vad ska man göra?
Okej ändå skönt o höra att de är vanligt.Mina får samma otroligt vanligt på labbar tyvärr. Brukar undra varför jag ens köper bäddar av alla dess slag när hundarna ligger helt utslagna på golvet - mellan bäddarna
Typ som ser ut som en studsmatta?Kanske kan han gilla en upphöjd bädd? Flera av dem är mjuka men ändå svala. Lily föredrar sådan nu när det är som varmast