Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är kul att ha hund. Det är kul att ha hund. Det är jättekul att ha hund...
(Gick precis in i sovrummet. Såg Lily ligga i min säng på trasigt underlakan och tugga på mina hörlurar...)
Vilade i soffan för någon vecka sedan, hör att Vida tuggar på ben/horn. Visade sig sen vara mina Airpods. Jättekul med hund...Det är kul att ha hund. Det är kul att ha hund. Det är jättekul att ha hund...
(Gick precis in i sovrummet. Såg Lily ligga i min säng på trasigt underlakan och tugga på mina hörlurar...)
Som vanligt ska Knut attackera Gry när hon kommer till mig. Men denna gång slutar de i att nån skriker o det är Knut. Håller upp ena bakbenet o skriker som en gris...
På nått sett blev jag glad att de inte va Gry för han kan vara riktigt pissig mot henne ibland.
Bar honom om vartannat hem o kännt igenom benet. Benet verkar helt, alla tår, alla leder men han vill inte släppa ner de riktigt. Spänner innsida lår så jag masserar där nu.
Blir de inte bättre ringer jag veterinären
Har bestämt mig för att koppelträna varje kväll minst resten av året då fåren ändå är otillgängliga för vallning. Blev inspirerad av @AraSlei svar att det handlade om daglig träning med jaktfoten. Är så dålig på att gå med hunden i koppel, skönare att bara låta de springa omkring fritt på promenader i skogen Finns det något tråkigare liksom?
Visa bifogad fil 108362
4km?! Jösses Jag känner mig nöjd med att ha fått Lily att gå typ 4 meter fot (men då är det rallylydnadsfot vi kör).Heja heja!
Vi gick 4 km fot igår, varvat lös och i koppel, slalom över vägen
Idag blev det dock inget, slarvigt!