Tack så mycket!Grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack så mycket!Grattis
Dumle har tävlat nosework klass ett idag. Vi vann totalen med nästan 30 sekunders marginal till tvåan och kom dessutom trea i både behållasöket och fordonssöket! Vilken stjärna jag har!
Tack så mycket! Var du också där?Stort grattis!
Det var ju svår tävling så extra bra jobbat
Tack så mycket! Var du också där?
Tävlade idag igen och även idag fixade han alla fyra söken!Nix, men följde det noga
Hade många vänner som tävlade, och tävlade själv på TSM2an i tisdags - som också var jävligt svår
Tävlade idag igen och även idag fixade han alla fyra söken!
Hur gick det för dig i tisdags?Nix, men följde det noga
Hade många vänner som tävlade, och tävlade själv på TSM2an i tisdags - som också var jävligt svår
Tävlade idag igen och även idag fixade han alla fyra söken!
Hur gick det för dig i tisdags?
Grattis!!Vi kom fyra, så det gick ju bra. Men vi hittade bara 5/8 gömmor Fick dagens två enda SSE också
Vad roligt, grattisDumle har tävlat nosework klass ett idag. Vi vann totalen med nästan 30 sekunders marginal till tvåan och kom dessutom trea i både behållasöket och fordonssöket! Vilken stjärna jag har!
Vad heter hon? Vad är hon för ras?Jag har fått in den här i mitt liv. Är hon inte ljuvlig så säg?
Snabbtänkt, jävligt vassa tänder och totalt orädd för allt hade glömt hur jobbiga valpar kan vara, Louie var väldigt okomplicerad i jämförelse. De andra har jag nog förträngt
Visa bifogad fil 88183
Tack!Vad roligt, grattis
Men wow! Jag och Humla var på samma tävling. I vår startgrupp var det en (!) som tog en gömma, resten bommade på allt i de två första söken.Dumle har tävlat nosework klass ett idag. Vi vann totalen med nästan 30 sekunders marginal till tvåan och kom dessutom trea i både behållasöket och fordonssöket! Vilken stjärna jag har!
Vad heter hon? Vad är hon för ras?
Tack så mycket! Vad bra för er att sista gömman funkade! Alltid skönt när sista går bra! Vi tävlade igår igen och även då tog hana alla fyra!Men wow! Jag och Humla var på samma tävling. I vår startgrupp var det en (!) som tog en gömma, resten bommade på allt i de två första söken.
Humla var inte riktigt med, men fick en fin avslutning på inomhussöket där hon slog på näsan och hittade gömman enkelt