Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var lymfom
Det var lymfom
Nej men Aysu Ta hand om er!Det var lymfom
Men nej! KramDet var lymfom
Det var lymfom
Usch vad tråkigtDet var lymfom
Vi har fått tid imorgon på evidensia i kungens kurva. Det var de som hade ledig tid för cellgifter och så. Känns viktigt att få till någonting nu så snabbt som möjligt.Usch vad tråkigt
Om du vill ha tips på bra onkologer i stockholm, ifall behandling är aktuellt, så säg till.
Onkologen där är kursare med mig och jätteduktig på sitt jobb Skönt att du fick tid så snabbt!Vi har fått tid imorgon på evidensia i kungens kurva. Det var de som hade ledig tid för cellgifter och så. Känns viktigt att få till någonting nu så snabbt som möjligt.
Men, nej! Beklagar och hoppas ni kan få bra hjälp imorgon!Det var lymfom
Det låter bra ändå. Min vet vabbar idag men satte sig ändå och ringde runt, har gett mig sitt privata mobilnummer så att jag kan höra av mig med frågor och har rent allmänt verkligen gjort allt hon kan. Är glad att hon fick tag på en tid imorgon. Något ställe hon ringde till först hade inte tid förrän en bit in i november.Onkologen där är kursare med mig och jätteduktig på sitt jobb Skönt att du fick tid så snabbt!
Så fint av dig att så ofta ta dig tid att ge oss allihop här gratis-info!@Red_Chili om du orkar läsa så tycker jag att denna djurägarinfon som SLU gjort är väldigt bra vad gäller hur behandling går till, mål, hur djuret kommer må osv:
https://www.slu.se/globalassets/ew/org/centrb/c3o/min-hund-har-malignt-lymfom-ny.pdf
Stor kram till er, håller tummar och tår för erVi har fått tid imorgon på evidensia i kungens kurva. Det var de som hade ledig tid för cellgifter och så. Känns viktigt att få till någonting nu så snabbt som möjligt.
Det var lymfom