Uppdateringar på nya hästen!

Undret

Trådstartare
Nu är han faktiskt min, betald och försäkrad och idag red jag första gången efter semestern (var hemma i sverige i 3 v, utan hästarna), en pigg liten kille, ska blir kul att börja hopp terräng i januari igen (om vädret nu håller sig)...
Fotade lite också, 3 veckor sen första bilderna och jag tycker han har blivit lite bättre, särskilt över ryggen (tyvärr med sadel denna gången), ska blir spännande att se vad det blir av den lille kraken :D

S6300254.jpg

S6300249.jpg

Senast ändrad:
Sv: Uppdateringar på nya hästen!

tack, det tycker jag med :love: hoppade med honom idag för första gången på 3 v, han var... pigg! :D

Vad är det för sadel du har? Den ser underbar ut! Fin häst också ;)

Vad är det för sadel du har? Den ser underbar ut! Fin häst också ;)

Det är inte min sadel utan chefens som jag lånar ibland för att den är såå underbar!!!

Det är en devocoux, den gamla terrängmodellen, finns inte mer... den nya är liknande men med modifikationer... håller på att leta begangnad, har inte råd att slänga ut typ 27000 kr på en sadel :smirk:

Verkligen jätte fin :) Har du ridbilder?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 060
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 137
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 912
Senast: Blyger
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 216
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar