Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äntligen MH för Winzi idag! I stekhet sol och 24 grader. Men hoppas det går fint ändå
Sen blir det KM i rallylydnad för Dahlia till kvällen!
VoH har ju valpfoder så det är helt ok. Dessutom finns det köttbullar om du vill slippa korvarna...Jag har lite foderbekymmer här hemma. Mina två går på torrfoder, acana, båda två. Den stora äter allt, direkt, men valpen kan gärna dröja lite. Eftersom att den stora äter upp valpens om han lämnar vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Idag är valpen i sin stora bur när han äter, men det kan dröja rätt länge ibland och känns inte så roligt. Han är dessutom lite i underkant på hullet, men ingen panik. Färskfoder till valp, vilka kan man ge? VoH vet jag, går dessutom att få tag på i stan. Mushs barf bollar tilltalar mig, avskyr detta slabbandet med korvar... Men är det ok? Stora kommer få fortsätta gå på torrfoder.
Jag har lite foderbekymmer här hemma. Mina två går på torrfoder, acana, båda två. Den stora äter allt, direkt, men valpen kan gärna dröja lite. Eftersom att den stora äter upp valpens om han lämnar vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Idag är valpen i sin stora bur när han äter, men det kan dröja rätt länge ibland och känns inte så roligt. Han är dessutom lite i underkant på hullet, men ingen panik. Färskfoder till valp, vilka kan man ge? VoH vet jag, går dessutom att få tag på i stan. Mushs barf bollar tilltalar mig, avskyr detta slabbandet med korvar... Men är det ok? Stora kommer få fortsätta gå på torrfoder.
Ja jag har också hört ovanligt många tikägare som råkat ut för detta i år@Voff Jag förstår att du är besviken, vad tråkigt!
Det verkar som att många tikar har ändrat sina löp i vår?
Ladda skulle löpt i april, men det har inte kommit igång ännu...