Åh vad har du för byxor??Kort film!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad har du för byxor??Kort film!
Åh vad har du för byxor??
Haha Jag har ett par GTX Pants, Rusty Orange, från Fritidsfabriken! Älskar dom
Finns i massor av fina färger och passformen är riktigt bra! Tycker att priset är helt OK också Det enda minuset med dom är att dom är lite korta... Men det kom nyligen en modell med längre ben, dock bara i typ svart färg..
Tack! Behöver ett par nya och de såg ut o sitta riktigt bra. Och fin färg!! Har dock rätt långa ben..
Blir för övrig bara mer o mer sugen på en jakthund av att läsa om och se dina hundar!
@Red_Chili Skruttan då Hoppas att hon kryar på sig snabbt! "Behöver" hon tävla något innan EM, eller har hon gjort vad hon behöver för att starta? Förutom att tävlingarna innan är bra träning då
@Red_Chili frågar åt en kompis, vet du var man kan prova på LC i södra Sverige? Är det särskilda för regler för vinthundskorsningar?
Tusen tack för svar!De regler som finns är att ägaren (efter ett provtillfälle) måste vara medlem i vinthundsklubben för att få träna. Ibland är det också så att det är många hundar som behöver träna och då prioriteras licenslopp och därefter de som tränar för att ta licens (dvs, det är inte garanterat att blandraser kan få möjlighet att springa LC). Här finns info om södra avdelningen, finns nog bra kontaktpersoner också http://vklcs.svvklc.se/ Tänk på att listan med själva träningarna är gemensam för hela landet, så även träningar i Norrland kommer upp om du klickar på "träningar" på södras hemsida
Annars om det mest är "jaga trasa" som är intressant så finns ju möjligheten att åka till kapplöpningsbanorna. De brukar ha "prova på-dagar" och på kappbanorna brukar allt gå så snabbt och smidigt att alla alltid får träna. Fördelen där är också att de har träningar ofta. Här i Sthlm har de träningar varje tävlingsdag (eller har iaf haft förut) vilket innebär att det går att träna varje helg. LC, det går med lite tur att träna en gång i månaden, det är betydligt bökigare där med att hitta lämpliga fält och få till det med funktionärer tyvärr. Om din vän däremot kan tänka sig att hjälpa till på träningarna, då kanske det kan bidra till att lite fler träningar kan anordnas De flesta brukar kunna bidra med något.
Imorrn är min Winzi med på Nyhetsmorgon i TV4-studion. Hoppas verkligen att hon sköter sig och inte tycker att det är läskigt!
Själv ska jag jobba så blir lite nervöst när hon är iväg sådär utan mig. Blir upp tidigt imorrn för bad och fön av hund
Spännande! Kan du skvallra om vad hon ska göra där?
Idag fyller Ladda 2 år
Var har tiden tagit vägen?
Vi har firat genom att hämta en hel sopsäck med olika älgben. Ladda blev överlycklig och Otis kröp in i säcken och trodde att han hamnat i himlen
Grattis min älskade skrutthund!
Syns dom här bilderna för er?
Det är min vän och fantastiska fotograf Andrea Ådin som fotade mina
Intressant tungvinkel.