Längre slutartid större bländareMen då blir det direkt så kornigt. Vet inte riktigt hur jag ska få bilderna att bli ljusare, utan att det blir pixligt.
Känner mig som en nybörjare igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Längre slutartid större bländareMen då blir det direkt så kornigt. Vet inte riktigt hur jag ska få bilderna att bli ljusare, utan att det blir pixligt.
Känner mig som en nybörjare igen
Men då blir inte bilderna skarpa Har på slutar-prio, då blir bländaren automatisk.Längre slutartid större bländare
Hur gick det med din foto-tråd?Längre slutartid större bländare
Nu äter hon Hills ZDFärskfoder av någon variant som inte innehåller det hunden är allergisk mot. Alternativt läsa på tillräckligt för att kunna blanda egen mat.
Och roligt är det; lilla svansen går i ett. Så söt och så jätteduktig.Så jäkla impad av hans näsa alltså! 15 veckor gammal och visar redan upp ett bra sökmönster, förståelse för vittring i vind och en så himla fin uthållighet. Det här är fasen prestationsavel när den är som bäst, när man ser hur självklart hundarna går in i jobb som de avlats för i mååånga generationer.
Såna viktiga och bra ord hans matte kan.följa med
Irriterar mig på folk som inleder svar med "jag har själv ingen erfarenhet av, men..." och sen kommer nått som för mig som är insatt är att betrakta som rappakalja, men som av novisen verkar helt trovärdigt.
GAAHH
Och roligt är det; lilla svansen går i ett. Så söt och så jätteduktig.
Väääääldigt oftaOftast från någon med gonaderna på utsidan
Suck. Som vanligt kommer jag hem från träning själv slutkörd men hunden i full gas...
Prata mindre med kompisar och träna mer? Det brukar vara mitt problem. "Gevaliacertifikat" kallade gammelbonden det