Under några dagar har jag försummat Buke och varit socialt otillgänglig och ego.
Men nu börjar jag läsa ikapp.
@Malibu_Stacy dig och Winzi har jag verkligen tänkt på när jag suttit vid valplådan. Fy skit för det som hänt er.
Hoppas verkligen att allt går åt bästa håll och att du får bra uppbackning av uppfödarna. Jag blir extra blödig när det gäller skägg
Jag vill verkligen tacka alla som skrivit och hejat på Mamma Mu under de där aslånga nätterna vid valplådan. Det var väldigt skönt med pepp, skämt och andra vänliga ord för väntan var inte så kul efter ett tag.
Dagens ros går till
@dobbis för kloka råd och som jag lätt kunde prata bort en hel natt med i telefon
Jag får komma och hälsa på dig och dina märkliga små hundar någon gång så vi får prata bort ännu mer tid
Så...det var mitt tacktal.
Mår så jäkla gott. Mamma Mu mår bra, valparna mår bra, Två valpköpare blev överlyckliga över dagens samtal. Tre valpköpare blev besvikna men med två av dem kändes det inte som ett totalt avslut. De har varit så himla fina
Som grädde på moset ringde Axis fodervärd. Hon har börjat med sina "läppdarr" som hon brukar köra med någon månad innan löp
Hon ska ju inte löpa förens i Juli/augusti. Men förra löpet var ju jättekonstigt. Så kanske blir det parning nära 2 månader tidigare
Kavaljeren är redan här ("Gubben"). Det är bara för henne att "flytta in" så de får suckta på varandra länge och väl och bli riktigt sugna.