Uppblåsbar tratt?

Cissi F

Trådstartare
Hallå! Katten har nu haft plasttratt i 3 veckor och börjar bli mäkta trött på den. Blev rekommenderad uppblåsbar tratt, men dom som fanns på djuraffären (trixie och Buster) tyckte personalen var lite tunga till katt… nån som kan rekommendera nåt annat märke?

Hallå! Katten har nu haft plasttratt i 3 veckor och börjar bli mäkta trött på den. Blev rekommenderad uppblåsbar tratt, men dom som fanns på djuraffären (trixie och Buster) tyckte personalen var lite tunga till katt… nån som kan rekommendera nåt annat märke?
Jag har använt vanliga uppblåsbara till mina katter, de är inte alls för tunga.

Det finns även små "pyjamasar" för katt som kan funka, men det beror förstås på vad det är för skada/sjukdom katten har. Om det är en tass som den inte får komma åt räcker det knappast med pyjamas.😁

Det finns även små "pyjamasar" för katt som kan funka, men det beror förstås på vad det är för skada/sjukdom katten har. Om det är en tass som den inte får komma åt räcker det knappast med pyjamas.😁
Tack för tips, men det är precis så det är dessvärre, en tass m vassa klor som inte får klia bakom örat😬
Jag har använt vanliga uppblåsbara till mina katter, de är inte alls för tunga.

Tack, hur har dom funkat annars, vår kille får inte klia med tassen bakom örat där såret sitter, räcker den huvudet liksom?

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 345
Senast: Trassel12
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: igbest
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 113
Senast: Rosett
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
759
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama