Uppblåsbar tratt?

Cissi F

Trådstartare
Hallå! Katten har nu haft plasttratt i 3 veckor och börjar bli mäkta trött på den. Blev rekommenderad uppblåsbar tratt, men dom som fanns på djuraffären (trixie och Buster) tyckte personalen var lite tunga till katt… nån som kan rekommendera nåt annat märke?

Hallå! Katten har nu haft plasttratt i 3 veckor och börjar bli mäkta trött på den. Blev rekommenderad uppblåsbar tratt, men dom som fanns på djuraffären (trixie och Buster) tyckte personalen var lite tunga till katt… nån som kan rekommendera nåt annat märke?
Jag har använt vanliga uppblåsbara till mina katter, de är inte alls för tunga.

Det finns även små "pyjamasar" för katt som kan funka, men det beror förstås på vad det är för skada/sjukdom katten har. Om det är en tass som den inte får komma åt räcker det knappast med pyjamas.😁

Det finns även små "pyjamasar" för katt som kan funka, men det beror förstås på vad det är för skada/sjukdom katten har. Om det är en tass som den inte får komma åt räcker det knappast med pyjamas.😁
Tack för tips, men det är precis så det är dessvärre, en tass m vassa klor som inte får klia bakom örat😬
Jag har använt vanliga uppblåsbara till mina katter, de är inte alls för tunga.

Tack, hur har dom funkat annars, vår kille får inte klia med tassen bakom örat där såret sitter, räcker den huvudet liksom?

Liknande trådar

Katthälsa Min snart 12-åriga siames fick sin första Solensiaspruta igår, för att han ogärna hoppar upp i säng, soffa och på stolar. Han har inte...
Svar
3
· Visningar
543
Senast: sthu
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
952
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 979
Senast: Derivata
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
407
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka