Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Ligga är gratis!
Nä men det är väl snarare så att när man faktiskt börjar tjäna pengar och inte längre är panikig över ekonomin så upptäcker man hur fint det är att inte vara sparfascisten med stort S. Så var det för mig i alla fall. Ska dock försöka hyfsa till mig lite, vill kunna resa lite mer i vinter (eller ja, mer och mer, vill kunna ha det som det varit den här vintern) så då vore det skönt med en större resbuffert.
KL
Fick en bild skickad till mig, den är från 2010 eller 2011... Haha orkar inte. Detta sysslar jag alltså med, mitt i korridoren utanför matsalen på skolan. Fullt normal!
Åh kul att färga håret! Jag är för feg för allt sånt, har inte gjort nåt sånt spännande eller kul med håret sen jag var tonåring. Gillar förvisso min hårfärg men visst vore det kul att göra nåt drastiskt
Jag var också väldigt feg/skeptisk till att färga håret - sen gjorde jag slag i saken och färgade rött och jäklar vad jag trivs i det! Det har pushar självkänslan något enormt och det märks nog utåt för jag har nog aldrig fått så många komplimanger över att jag är snygg som nu
Idag åt jag ett halvt friscobröd, lite lök, lite kikärtor, lite gurka; en tomat. Annars gillar jag att ta lite rotgrönsaker (rödbetor, morötter, palsternacka, lök), lite kryddor och ugnskör dem och har till. Pommes, potatis, pasta... vad du gillar helt enkelt.
Angående att färga håret: skönt, dnyggt, fräscht, till att det blir utväxt, gaaah! Hade jag haft tillräckligt långt hår hade jag lätt kunnat köra på en hombre, men helfärgning, ugh! Jag har i lite citronextrakt (ni vet de där gula plastcitronerna) i balsamflaskan och hoppas på en het solblekt effekt.
Hästnyheter Vad jag uppfattade det som var att han vill ge hästarna tid att utvecklas, han vill inte stressa fram någon häst och därför så finns det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.