Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Kl
Nu är man på jobbet, igen. O tycker synd om min sambo som inte trodde jag skulle jobba inatt också, så han hade hyrt film o fixat med ljus hemma.. Sen bara gick jag.. .
Det kan dessutom bli en lång natt, har sovit 4.5 timme idag, jämfört med dem 7 timmarna jag brukar sova mellan mina jobbenätter...
Ett tredje ettårs kalas!
Tårtan står i ugnen,l nu ska jag bara fixa moussen. Mini är jättegrinig, en tand håller nog på att spricka fram och han har ont. Skulle behöva städa en del men jag vaknar inte förrens efter nio.
Mys med ridtur
Sitter och väntar på att sambon ska vakna någon gång så jag kan smita iväg och handla. Kan förstås stoppa mini i vagnen och gå nu, men går fortare och handla själv.
Hästmänniskan Avramling och annat hemskt har väl inte så mycket med saken att göra?
Jag ramlade av så pass illa att jag fick åka ambulans för första...
Foder & Strö Riskli brukar vara väldigt smakligt.
Jämför olika märken dock, de skiljer sig rätt mycket med avseende på innehåll och pris - en vill ju...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.