Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Ja, jag hade tänkt baka scones till mig och sambon och ha mysfrukost. Men blev lite avskräckt när han börjar dagen med att kräkas.. Hej magsjuka
Det bidde bara kaffe och vanlig tråk-macka.
Gott med smörgåstårta
Här äts det så lite som möjligt idag, börjat dagen med dålig mage. Woho...
Börjar bli hungrig nu dock så hoppas det fortsätter så, och inte övergår i illamående.
*KL*
Går fortfarande på moln min mor och jag har införskaffat ännu en raggsocka som levererades hem till oss idag så vi var ute och red en liten sväng jag på nya pållan och mamma på ledarstoet så att de fick titta lite på varandra innan de ska släppas ihop sen
Och hon är så häftig hel cool med en härlig ökad tölt
Hem till Midgård är bäst
"Tyke inte dum! *boink*"
Niyama: Mycket bättre taco
Jodå det gick bara bra, måste varit nåt tillfälligt bara.
Grettir: Vad mysigt
Missel: Nej verkligen inte, är flera år sedan jag kollade sist.
addicted: Eller att det har en tävling, den som vinner åker till Eurovision och sedan är spektaklet över Inte massa deltävlingar, andra chansen osv som det är nu
Foder & Strö Sant. Dock anses det väl vara mer lättsmält än de övriga, och funkar nästan magiskt avseende på att få upp hästar i hull (förutsatt att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.