Ungkatter!

E

emjo

Vill jag se, runt 6 månader ungefär.
Det är ju kul att jämföra hur dom har växt till sig!

Här är mina grabbar som är födda 11 juni resp 28 juni.

DSCN2005.jpg

DSCN1955.jpg

DSCN1907.jpg

DSCN1807.jpg

DSCN1774-1.jpg

Den långhåriga (Oasis) är den äldre men ändock den mindre av de två, men hans mamma är en liten katt så han blir nog ingen jätte direkt.
Rent karaktärsmässigt så är han en gosig fegis som inte gillar när det är folk på besök; är bara jag och min sambo hemma skall det dock liggas i knät eller bara så nära som möjligt!:love:

Den korthåriga (Bruce) är den busiga "lillbrorsan" som lever rövare här hemma och retar gallfeber på matte. (Som älskar honom i alla fall såklart.)
Dessutom så är han en supersocial-katt som nästan hoppar upp i knät på våra grannar när dom går förbi!:angel:

Sv: Ungkatter!

S*Jolly Rogers Diamonds and Rust DRX b 03
Född 2006-07-14 alltså drygt 5 månader.

bilder972.jpg

bilder971.jpg

(Ja min kamera är dåålig ;) )

Han är en otroligt social och galen katt, hittar alltid på nya upptåg och i bland blir han så busig att han inte vet vart han ska ta vägen, han bara studsar upp och ned ;) Han är väldigt "krävande" och behöver väldigt mycket aktivering av mig. I januari får han en kompis ;)

Teddy, född 20060525, 7 månader och 6 dagar idag alltså.
Kortet är iof taget den 1 november, så han är ungefär 5 månader på kortet.

teddy_1167592574.jpg

S*Nikopejas Itzhak Kasianovich född 060607 är en Sibiriska katt
Är omkring 4½-5 månader på bilderna. E lite större nu och framför allt lurvigare men har inga nyare bilder..

Udda sovställning
Izze068.jpg

Myskillen
Izze077.jpg

Vem e grymmast..?
Izze075.jpg

Inte min men väl min uppfödning, S*Cerridwen Iodine Jupiter, när han var 6 månader gammal:

69_l.jpg

och så min yngsta hona, S*Cerridwen Lilla Flickan Zombie vid 6 månaders ålder:

5.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en valp på 12 veckor och en ungkatt på 7-8 månader. Kombinationen är bra så, de kan gosa med varandra och är bra kompisar, men...
2
Svar
27
· Visningar
2 874
Senast: Lager
·
Övr. Hund Nu börjar det urarta tycker jag.. Valpis börjar bli rätt stor nu och vet nog inte om det själv riktigt. Han och katten har varit...
Svar
12
· Visningar
3 056
Senast: Catthhh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama