Unghundsprovet

linafina

Trådstartare
Någon som kan berätta lite om det för mig. Jag vill veta så mycket som är möjligt.

Sökte på google men hittade inget speciellt, kanske är jag som är dålig på att söka iofs.

Någon som har tips på bra sidor där man kan läsa om det?

Sv: Unghundsprovet

Ring och hör med närmaste brukshundsklubb / gå in på dereas hemsida och kolla där...

Njae det finns ju något som heter unghundsprov om jag inte fattat helt fel och skrivs UHP som förkortning. Jag har ingen aning om vad det är men vill gärna veta.

Det var uthållighetsprov jag tänkte på. Men det finns visst något som heter Unghundsprov med.

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 742
Senast: Tantan
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 574
Senast: Sezziyanen
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 103
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat