Unghästvisning Gävle

G

Gnistra

Den 30 september.

Någon som ska dit och titta/ ställa?

Jag ska ställa ut min ettåring, ett sto efter Alm Viktor, första avkomman i Sverige.

Sv: Unghästvisning Gävle

jag ska inte dit själv för fast ja några i styrelsen sa att den inte ska ligga samma helg som kriteriet så gör den de iår igen.. men jag (familjen) har 3 hästar med ändå.. 2 st 2års hingstar efter röste bo och svall ivar. sen en 1 årig hingst efter storm jo..

Sv: Unghästvisning Gävle

Då är unghästvisningen avklarad och det gick bra.
Min ettåring Viktoria vann sin klass och blev tilldelad klass 1.

Sedan räckte hon inte hela vägen i den stora BIS finalen, utan slutade på en 2 plats, vann gjorde Tolvens Elin, ett jättefint två årigt sto.

Det var helt oväntat att komma så långt eftersom jag tycker att hon är så ful, hade väntat mig en klass 3. Det föll faktiskt en tår där i ringen, efter ett år med stora motgångar med dött föl, taggtrådsskada på ben och liknande så kändes det stort för mig.

Bilder kommer.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 964
Senast: Mia_R
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 723
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 367
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka