Unghästchampionat

A

Antikrosa

Jag ska för första gången kvala till unghästchampionatet med en 4 åring men har lite svårt att förstå reglerna och hoppas någon kan hjälpa mig.

Hästen behöver ingen licens när den bara går 1m lokalt, eller hur?
Och det står att den behöver ett deltagarbevis (som kostar 900kr) , min fråga är då, är detta samma som att vara Breeders trophy ansluten ? Eller är det en separat summa?

Min häst är Breeders trophy ansluten.

Tacksam för svar! :)

Sv: Unghästchampionat

Är din häst Breeders anslutet så betalar du in 900 kr via TDB för att lösa deltagarbevis. Sen ska du ha tre nollor, men du behöver inte lösa licens om du kvalar på lokal nivå. Om du sedan går vidare till finalen i Flyinge behöver hästen ha licens. Lycka till

Finns en tråd på hoppgnägg om 4-års championatet om lite info och andra som kvalar.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 243
Senast: alazzi
·
Avel Poängbedömning och Testryttare i finalen för 5-åriga hopphästar, poängbedömning även för 6-åriga fälttävlanshästar och möjlighet till...
Svar
8
· Visningar
1 682
Senast: cirkus
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 538
Senast: sorbifolia
·
Träning Hej! Jag köpte i mars -18, min första häst. En riktig rallyräka som jag främst tänkt tävla hoppning men även dressyr med. Han står nu på...
2
Svar
22
· Visningar
3 609
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 30