Ungdom tom 21år!

U

Ultrabeat

Hej! Har ni hört världens bästa nyhet?! Nu har det äntligen gått igenom efter mycket påtryck av bla mig.. :angel: att man är ungdom tom 21 år... :D :rofl: :love: Nog inte bara jag som är överlycklig..!! :love: Finns att läsa i propppen 2005 också!

//ultrabeat :banana:

Sv: Ungdom tom 21år!

VA!?
Jag som har tävlat senior sedan jag var 19 :crazy:
Men nu är det försent iaf, kan de inte ändra till 22 år istället?Det är ju ingen skillnad :angel:

Ultrabeat skrev:
Hej! Har ni hört världens bästa nyhet?! Nu har det äntligen gått igenom efter mycket påtryck av bla mig.. :angel: att man är ungdom tom 21 år... :D :rofl: :love: Nog inte bara jag som är överlycklig..!! :love: Finns att läsa i propppen 2005 också!

//ultrabeat :banana:

Jaaa, det är toppenbra! (iaf för oss som inte fyllt 21 än :angel: ) Konstigt bara att det inte står som nyhet på SIFs hemsida :confused:

Var du med på ungdomsmötet i höstas, har för mig att ämnet diskuterades en del där va?

Sällar mig iaf till de gladas skara! Att bli färdigkvalad å klar blev ju en trevlig bonus dessutom. :angel:

@Chrysler: tidigare fick man ju tävla ungdom till året man fyllde 19 så det låter som du gjort helt rätt. ;)

Men tror inte att nån känner sig mer redo att gå upp i vuxenklass som 21 istället för 19... Däremot känns det som åldersgränserna nu är mer anpassade till det som finns i andra länder och inom andra grenar i sverige.

VA? betyder det att jag får tävla med min underbara häst som junior till jag blir 21?? jag som har varit så stressad över att det här är sista året! *weiihii* :bump: är det sant?

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej här kommer en liten berättelse I december kom jag på vad jag ville plugga till på Högskolan. Jag är 25 år gammal och de flesta av...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 203
Hästmänniskan Hur ska man överleva att behöva "tvingas" sälja sin häst :confused: Ber snällt moderator flytta tråden om den skulle ligga fel! Läs...
2
Svar
34
· Visningar
4 387
Senast: help
·
B
Hästmänniskan Vet inte om denna tråden ligger rätt men testar. Jag fick idag efter en bra tid reda på dåliga nyheter om fd foderhäst. Känner att jag...
2
Svar
24
· Visningar
3 852
Senast: ridtravare
·
C
Ridning Här kommer artikeln, hoppas det är ok att jag lägger in den? Frågan låg ute så jag avvaktade men fick inget nej, så här kommer den! Håll...
Svar
14
· Visningar
2 247
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka