Undulat-tråden

M

Maltise

Hej alla Undulatfans!

Har inte sett någon riktig undulattråd här på buke.. så ja tänkte skapa en :angel:
Syftet med tråden är att man lägger in en bild på sin undulat (om man har någon), och skriver vad den heter. Super lätt! :p

Bilder är extra plus, då undulater finns i så många , och framförallt, fiina färger! :idea:

Så kom igen nu alla undulatägare :bow:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Undulat-tråden

öh jo! men tydligen inte tillräckligt.. tråden måste ha gömts nån stans.. och den hade ju varit betydligt lättare att hitta om den hette typ bara "undulat" och nå mer..

Liknande trådar

Ridning Har sett att flera andra årtal har egna trådar. Så varför inte skapa en tråd för våra 02or då?! För jag kan väl knappast vara den enda...
Svar
5
· Visningar
1 366
Senast: fio
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
31 370
Senast: cirkus
·
Utrustning *osäker på om jag lagt rätt, då den inte är helt "ren" utrustningsfråga men samtidigt tyckte jag inte att den passade in någon...
Svar
12
· Visningar
2 288
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama